مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن: با حمایت هیئت مدیره به دنبال بازیکن خارجی هستیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۳۲۱
مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن: با حمایت هیئت مدیره به دنبال بازیکن خارجی هستیم
مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امروز در هیئت مدیره مجدد پیگیر بحث گرفتن بازیکن خارجی بودیم و با حمایت باشگاه و هیئت مدیره امیدوارم این مسئله حل شود و پرقدرت در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، پیمان صداقت نیا امروز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ پس از پیروزی دلچسب مقابل تیم آویژه صنعت پارسا مشهد، اظهارداشت: اول فصل تیم تمرینات خوبی نداشتیم، بازیکنان در اختیار تیم ملی بودند و دیر به تیم اضافه شدند تا تمرینات خوبی را داشته باشند.

وی افزود: البته مثل فصل گذشته نتوانستیم بازیکنان خوبی بگیریم و شروع بد با باخت های بد داشتیم، اما رفته رفته خوب شدیم، در حال حاضر ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداریم که امیدوارم به بازی های بدی برسند.

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص بازی امروز تیمش در مقابل آویژه صنعت گفت: بد شروع کردیم؛ اما خوب تمام کردیم، در ادامه فصل امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه من و فرزاد کوهیان از قدیمی‌های ذوب آهن هستیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما دونفر و بقیه کادر فنی و تیم این است که با حمایت باشگاه و هیئت مدیره بتوانیم جایگاه خوبی که در شأن نام بزرگ ذوب آهن است کسب کنیم. امروز نیز در هیئت مدیره مجدد پیگیر بحث گرفتن بازیکن خارجی بودیم و با حمایت باشگاه و هیئت مدیره امیدوارم این مسئله حل شود و پرقدرت در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم.

صداقت نیا در خصوص بازی امشب نیز گفت: بازی را سخت شروع کردیم،  تیم حریف دفاع منسجمی داشت ، ما به دنبال پیروزی بودیم که به کوارتر آخر کشیده شد، متاسفانه سرمربی را به دلیل اشتباهات نیمکت از دست دادیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز