تامینی : در حق شطرنج اصفهان کوتاهی شده است

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۷۳۲۹
تامینی : در حق شطرنج اصفهان کوتاهی شده است
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: با وجود بزرگانی که در اصفهان حضور دارند، می توانیم شرایطی ایجاد کنیم تا ورزشکاران با فراغ بال فعالیت کنند و در صحنه‌های جهانی و بین المللی پرچم کشور را به اهتزاز درآورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسن تأمینی، رئیس فدراسیون شطرنج، در مجمع انتخابات رئیس هیئت شطرنج اصفهان، اظهارداشت: اصفهان برای شخص بنده و فدراسیون شطرنج بسیار مهم است. افرادی که امروز در مجمع استان اصفهان انتخاب نشدند با توجه به توانمندی که دارند به عنوان مشاور فدراسیون در استان اصفهان فعالیت خواهند داشت. احساس ما براین است که با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای اصفهان تاکنون در حق شطرنج اصفهان کوتاهی و ظلم شده است.

وی افزود: انتخابات تمام شد و باید اختلافات را کنار گذاشت، تیم و باند بازی  را فراموش کرده و همه برای پیشرفت شطرنج تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون شطرنج با اشاره به بزرگان شطرنج اصفهان تاکیدکرد: استان اصفهان شطرنج‌بازان بسیار  بزرگی دارد که آنها حمایت کافی صورت نمی‌گیرد و همه آنها دلشان خون است. آن گونه که در کشورهای در رشته شطرنج سرمایه‌گذاری می‌شود در ایران سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فدراسیون توانایی‌های محدودی دارد، امیدواریم بتوانیم  با کمک بزرگان شطرنج استان شرایط  شطرنج‌بازان استان بهبود ببخشیم، کارهای زیرساختی زیادی نیاز است تا کیفیت وضعیت شطرنج ارتقا پیدا کند.

تامینی گفت: اصفهان همیشه و در همه زمینه‌ها پیش‌رو بوده است. با وجود بزرگانی که در اصفهان حضور دارند می توانیم شرایطی ایجاد کنیم تا ورزشکاران با فراغ بال فعالیت کنند و در صحنه‌های جهانی و بین المللی پرچم کشور را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز