کاشان میزبان نخستین دوره مسابقات سراسری جام پرچم در استان اصفهان

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۶:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۷۷۲۶
کاشان میزبان نخستین دوره مسابقات سراسری جام پرچم در استان اصفهان
نشست هماهنگی و برنامه ریزی میزبانی نخستین دوره مسابقات سراسری جام پرچم آقایان استان اصفهان در کاشان با حضور دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان، سلامیان زاده رئیس اداره ورزش و جوانان و افراشی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش برنا از کاشان ، محمد شریف زارعی در این جلسه بیان داشت: توجه به ورزش روستایی باعث ماندگاری افراد در روستا می شود که برگزاری جام پرچم در کاشان گامی در جهت ترویج فرهنگ ورزش و تحقق این امر است.

وی در خصوص مسابقات سراسری جام پرچم گفت: در این جام، کاشان با حضور 323 تیم که 199 تیم از آقایان و 124 تیم از بانوان و جمعا حدود 4 هزار ورزشکار از روستاهای شهرستان شرکت نمودند که کاشان در استان رتبه نخست ثبت نام و حضور در مسابقات را کسب نمود.

فرماندارویژه شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های شهرستان و تعداد تیم های حاضر در این جام، میزبانی جام پرچم استان اصفهان به کاشان اختصاص یافت که کارگروه ویژه میزبانی جام در فرمانداری تشکیل و تمامی مباحث در این کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد. 

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری جام پرچم شناسایی استعدادهای درخشان در عرصه ورزش در تمام نقاط کشور است که افراد به واسطه این جام به تیم های ورزشی معرفی شوند تا بتوانند آینده روشنی را برای ورزش کشور رقم بزنند.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص میزبانی جام پرچم در شهرستان یادآور شد: میزبانی اولین دوره از مسابقات سراسری جام پرچم در استان اصفهان با حضور 28 شهرستان و در روزهای 14، 15 و 16 دی ماه 1401 ویژه آقایان در کاشان برگزار و مسابقات در سطح ملی نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز