شکوه‌فر : کمتر از یک درصد ورزشکاران تحت تاثیر معاندین قرار گرفتند

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۸۵۲۴
شکوه‌فر : کمتر از یک درصد ورزشکاران تحت تاثیر معاندین قرار گرفتند
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت : در قائله اخیر با توجه به فضاسازی دشمن کمتر از یک درصد از ورزشکاران و قهرمانان به تحلیل اشتباه رسیدند که آماری اندک‌ است .

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، نشست مشترک رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیات های ورزشی استان با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان روز هفدهم آذرماه ۱۴۰۱، در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

IMG_20221208_141016_373

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت: ورزشکاران یک امتیاز ممتاز نسبت به دیگر افراد جامعه دارند، ریاضت، تحمل سختی و محدودیت گذاشتن بر زندگی از خصوصیات ورزشکار محسوب می‌شود و ما مسئولین باید بستر برای ارتقاء آنها فراهم کنیم.

بنیامین شکوه‌فر ادامه داد: در قائله اخیر با توجه به فضاسازی دشمن کمتر از یک درصد از ورزشکاران و قهرمانان به تحلیل اشتباه رسیدند که آماری اندک‌ است ، ما هزاران قهرمان دارای مدالهای ملی آسیایی و جهانی داریم اما به جهت اینکه دشمن برای این قشر برنامه دارد در جریانات اخیر تا یک ورزشکار صحبتی می کرد به وسیله رسانه معاند مطرح می شد که البته وقتی با آنها هم که صحبت می کردیم متوجه تحلیل اشتباهشان می شدند .

وی افزود : تعریف ما از جامعه ورزشی همان تعریف‌ رهبر معظم انقلاب است که عموم ورزشکاران ایران با علاقمندی به وطن، اسلام، انقلاب و عشق به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در اقصی نقاط عالم در وجودشان نهادینه شده است .

 دشمن برای این قشر با برنامه وارد شده است و ما باید همواره همه تلاشمان را در جهت رفع مشکلات ورزشکاران انجام دهیم.

شکوه فر  با بیان اینکه استان اصفهان داری یک افق بسیار روشن در حوزه ورزش است، افزود: 5 استان میزبان سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بودند که به دلیل پتانسیل بالای اصفهان، این استان جزو آن پنج استان بود. ظرفیت بالای ورزش استان اصفهان، وظیفه مسئولین این حوزه را در کشور و استان سنگین خواهد کرد. 

IMG_20221208_141015_946

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به اینکه در سطح کشور 4200 پروژه نیمه تمام ورزشی با حدود پنج تا ٩۵ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد گفت:  تعداد طرح‌ها مربوط به سال‌هاو دوره‌های مختلف تصدی دولت هاست و برای تکمیل آنها به ۵۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

شکوه‌فر ادامه داد: در صورتی که امروز این مبلغ در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد می‌توان پروژه‌ها را ظرف دو یا سه سال تکمیل کند اما میزان اعتبارات عمرانی این وزارتخانه تنها ۲ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در کشور به صورت گسترده وجود نداشت و طرح های مرتبط با آن هم به صورت محدود بود، این مقوله در این دولت با مشارکت سازمان برنامه و بودجه انجام شد تا توسعه ورزش در مناطق و استان ها بر اساس ظرفیت ها باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ١٢ هزار مکان ورزشی در کشور بیان داشت: نگاه وزارتخانه به این اماکن تجاری نیست و باید در اختیار هیات های توانمند قرار گیرد.

وی در پایان گفت: در سطح کلان کشور تنها وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش نیست بلکه این نهاد به عنوان یک هماهنگ کننده فعالیت می‌کند و دیگر جایگاه ها و مسئولان کشور نیز باید برای پیشرفت ورزش همکاری کنند.

جواد محمدی: اتفاقات ورزشی فاخری در دولت سیزدهم رخ داده است
جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم اتفاقات فاخری را در ورزش کشور شاهد هستیم، همچنین در محورهای مختلف در ورزش اصفهان اتفاقات خوبی را رقم زده‌ایم که شامل سه محور معاونت توسعه منابع، معاونت ورزش و معاونت امور جوانان و در ادارات حقوقی-املاک، فنی‌مهندسی و شهرستان‌ها بوده است.
وی ادامه داد: در شش ماه گذشته سعی در ساماندهی هیات‌های ورزشی و برگزاری مجامع شده است. روزی که بنده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان انتخاب شدم بالغ بر ۱۵ هیات ورزشی با شرایط سرپرست اداره می‌شد و خداراشاکریم تا امروز اعضای مجمع هفت هیات بدون ذره‌ای دخالت اداره کل یا فدراسیون، رئیس خود را انتخاب کردند.
مدیرکل ورزش ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: اصفهان توانست مقام دوم رقابت‌ها را از آن خود کند. بعد از تهران استان اصفهان با میزبانی از حدود سه هزار ورزشکار دختر و پسر در پنج رشته ورزشی بیشترین میزبانی را داشته است و دیگر رشته‌ها را نیز اعزام به مسابقات داشتیم تا خروجی آن کسب موفقیت در المپیک‌های آینده باشد.
جواد محمدی در پایان افزود: در حوزه ورزش نقشه راه ما حضور ورزشکاران نام آور در المپیک‌های ۲۰۲۴ فرانسه، ۲۰۲۶ جوانان و ۲۰۲۸ است.

انتهای پیام

نظر شما