شروع دوباره لیگ با پیروزی گاندوها در خانه ذوب آهن ۱- آلومینیوم صفر

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۳۰۶۰
شروع دوباره لیگ با پیروزی گاندوها در خانه
ذوب آهن ۱- آلومینیوم صفر
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پس از وقفه ای طولانی به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی ذوب‌آهن میزبان آلومینیوم اراک بود، دیداری که در پایان با نتیجه یک برصفر به سود گاندوهای اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ذوب آهن پس از وقفه ای طولانی به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی و حضور تیم ملی از امروز دوشنبه 28 آذرماه از سر گرفته شد.

در اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان آلومینیوم اراک بود.شاگردان مهدی تارتار که به دنبال پیروزی خانگی بودند، از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود با شوت زیبای صادقی به گل اول مسابقه دست یافتند. بعد از گل نیز باز هم ذوبی‌ها فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست رفت. 

در نیمه دوم، مهدی رحمتی با انجام دو تعویض، تلاش کرد نبض بازی را در دست بگیرد و تیمش دو موقعیت عالی و پشت هم برای گلزنی به دست آورد که از دست رفت. اوج بدشانسی اراکی ها در دقیقه 60 بود که با اخراج هوشمند، 10 نفره شدند و برنامه‌هایی که برای جبران داشتند اینگونه نقش برآب شد. این بازی در پایان با تک گل صادقی به پایان رسید.

ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، شهرام سالاری (دقیقه 69- محمدامین درویشی)، نادر محمدی، صادق صادقی (دقیقه 81- سجاد جعفری)، امیرحسین رنگرز جدی، آرمان اکوان (۴- سیدمهدی قریشی)، محمد سلطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، ابوالفضل طاهرنژاد (دقیقه 69- محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: مهدی تارتار

آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (دقیقه 76- امیر نوری)، والنتینو یوئل (دقیقه 46- رضا جبیره)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (دقیقه 46- اسماعیل شریفات)، محمدرضا آزادی (دقیقه 69- سیدمهران موسوی)، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی (دقیقه 76- حسین مدنی)

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

اخطار ها:

ذوب آهن: سید مهدی قریشی (26) محمدرضا سلیمانی (44)

آلومینیوم: امیرمحمد هوشمند (40)  اسماعیل شریفات (80)

کارت قرمز:

آلومینیوم: دقیقه 61- امیرمحمد هوشمند

ذوب‌آهن با این برد مهم 16 امتیازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم در رده ششم قرار گرفت. شاگردان رحمتی نیز با همین تعداد امتیاز، رده هفتم جدول را برای خود کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز