سرمربی تیم آلومینیوم اراک: ذوب آهن از غفلت ما استفاده کرد

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۳۰۶۶
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بی شک وقفه یک‌ماهه لیگ بیشتر از دیگر تیم‌ها به آلومینیوم ضربه زد. امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیازات باقی‌مانده را به‌دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی رحمتی  امروز دوشنبه ۲۸ آذرماه در نشست خبری پس از دیدار شکست در برابر ذوب‌آهن اظهارداشت: در طول هفته‌های گذشته، بارها این نکته را به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که از ابتدای بازی باید آمادگی کاملی به‌لحاظ ذهنی داشته باشند. فکر می‌کنم در نیمه نخست کمی در زمین سردرگم بودیم و حریف هم از همین فرصت برای رسیدن به گل استفاده کرد.

وی ادامه افزود: باید از بازیکنان تشکر کنم، چرا که در نیمه دوم بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند؛ اما ۱۰نفره شدیم و نتوانستیم بهتر عمل کنیم. بازیکنانم تمام توان خود را برای این مسابقه گذاشتند و همان‌طور که اشاره کردم، در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: گل ما را هم داور آفساید اعلام کرد. به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. فوتبال خوبی را شاهد بودیم و دو تیم برای گرفتن ۳ امتیاز بازی جنگیدند.

وی اضافه کرد: به‌دست آوردن چیزی راحت است، اما نگه داشتن آن واقعا سخت است. باید بدانیم چه جایگاهی در جدول داریم و برای حفظ آن تلاش کنیم. نیاز است که از نظر ذهنی کار بیشتری انجام دهیم.

بی شک وقفه یک‌ماهه لیگ بیشتر از دیگر تیم‌ها به آلومینیوم ضربه زد. امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیازات باقی‌مانده را به‌دست آوریم.

رحمتی با بیان اینکه از نظر من عملکرد داوری خیلی خوب بود، گفت: تنها نکته‌ای که در پایان مسابقه به داور گفتم این بود که از عملکرد وی راضی بودیم و تنها باید وقت اضافه بیشتری برای مسابقه در نظر گرفته می شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز