تارتار: برخی تیم ها خوب قانون را دور می‌زنند/ تیم ملی نیاز نیروی تازه و باانگیزه دارد

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۸۷۳۸
تارتار: برخی تیم ها خوب قانون را دور می‌زنند/ تیم ملی نیاز نیروی تازه و باانگیزه دارد
سرمربی ذوب‌آهن گفت: باشگاه صنعتی هستیم که بودجه محدود و مشخصی دارد، ذوب‌آهن یک بام و دو هواست و نمی‌دانم چرا یک تیم صنعتی دیگر هزینه‌ ۴ برابری نسبت به ما دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار امروز سه شنبه 13 دیماه 1401 در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار تهران اظهارداشت: تیم هوادار تیم جوان و بسیار دونده ای است که این موضوع کار را برای رقبایش سخت می کند وکادر فنی باهوش و درایتی نیز دارد، تنها مشکل وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی است که امیدوارم به گونه ای باشد که هر دو تیم بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. اگر زمین مساعد نباشد باید از تاکتیک‌های دیگری استفاده کنیم.

وی افزود: امیدوارم در روزی که سعی می کنیم کم اشتباه باشیم، بتوانیم از اشتباهات تیم حریف استفاده کنیم. در بازی تمرکز نداشتیم و همین مساله موجب بروز اشتباهات و تساوی مقابل صنعت نفت شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از سعید باقرپسند، مسعود ابراهیم زاده و سجاد آشوری به عنوان مصدومان تیمش نام برد.

وی در خصوص تغییرات تیمش در نیم فصل گفت: باید روی بازی فردا تمرکز کنیم، البته به تغییراتی که با توجه به شرایط نیاز داریم هم فکر می‌کنیم.

تارتار در ارتباط با وضعیت داوری و VAR در سیستم داوری ایران خاطرنشان کرد: تا زمانی که سیستم کمک داور ویدیویی نباشد، اشتباهات زیادی را مشاهده خواهیم کرد و البته این موضوع  در تمام  دنیا رخ می دهد. برای رفع این مشکلات را برطرف کنیم باید این سیستم را در کشورمان راه اندازی کنیم. اخبار این روزهای مربوط به VAR ما را امیدوار کرده اما به هر حال اشتباه پیش می‌آید.

وی در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل نخست تصریح کرد: باتوجه به بودجه‌ای که داشتیم، نسبت به سال گذشته پیشرفت کردیم. مساوی زیاد داشتیم و در کنار آن تنها دو باخت در مقابل تیم‌های مدعی داشتیم. اگر فردا بتوانیم با تمرکز کار کنیم، دست پر از زمین خارج خواهیم شد.

تارتار با بیان اینکه مشکل گلزنی ضعف فوتبال کشورمان است، گفت: دلیل این موضوع ترانسفر شدن مهاجمان خوب کشورمان است که برای رفع آن نباید از آکادمی ها غافل شده و روی تیم‌های پایه باید کار و سرمایه گذاری کنیم و تولید بازیکن داشته باشیم.

وی همچنین در ارتباط با گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال اظهارداشت: باید تمام جوانب را در نظر گرفت که آیا در ایران مربی‌ای داریم که همه آن را تایید و از او حمایت کنند؟ اگر چنین موردی باشد پس بهترین گزینه مربی داخلی است. مربیان ایرانی به روز خوبی در لیگ داریم و نتیجه آن را در لیگ می بینید که تیم ضعیفی در لیگ وجود ندارد. تیم‌های پایین جدول، تیم‌های بزرگ را شکست می‌دهند و این نشان از مربیان باکیفیت ما دارد.

تارتار با بیان اینکه من منکر زحمت کی‌روش نیستم، افزود: کی روش نتایج معمولی برای ما به دست آورد، زمانش رسیده یک نیروی تازه انتخاب کنیم که انگیزه لازم را داشته باشد و روی فوتبال تهاجمی بیشتر کار کند. این‌که فوتبال ما تدافعی شده، دلیلش کی‌روش است و دفاع کردن را به همه مربیان یاد داد اما لازم است روی ساختار حمله هم کار کنیم. یک مربی در سطح جهانی می‌تواند این را به ما یاد بدهد.

تارتار در واکنش به صحبت‌های درویش در ارتباط با بودجه بالای تیم‌های صنعتی تاکید کرد: ما یک باشگاه و تیم صنعتی هستیم، اما با بعضی از تیم‌های صنعتی فرق داریم. اگر همه زیر نظر یک وزارتخانه فعال هستند و بودجه‌ هایشان باید مساوی باشد، اما بودجه‌ های ما بسیار محدود است. ذوب‌آهن یک بام و دو هواست و نمی‌دانم چرا یک تیم صنعتی دیگر هزینه‌ ۴ برابری نسبت به ما دارد. موضوعی که برای من عجیب است و امیدوارم مسئولان در مورد آن توجیه درستی داشته باشند.

وی با بیان این که بعضی تیم‌ها قانون را خوب دور می‌زنند و تیم ما این‌ کار را نمی‌کند، اظهار داشت: تیم ما بودجه‌ محدودی دارد، امیدوارم همه به یک شکل هزینه کنند وحتی به تیم‌های نفتی هم باید رسیدگی شود و نباید تفاوت زیاد باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز