طلای سپاهان درخشید، مس رنگ باخت / سپاهان ۲ - ۰ مس کرمان

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۹۳۸۶
طلای سپاهان درخشید، مس رنگ باخت / سپاهان ۲ -  ۰ مس کرمان
آخرین هفته نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با درخشش مهاجم سپاهانی و پیروزی این تیم مقابل مس کرکان همراه بود، شهریار سپاهانی ها در این دیدار یک یک گل و یک پاس گل برای تیمش ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته پایانی نیم نخست لیگ بیست و دوم امروز پنجشنبه 15 دی ماه تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مس کرمان بود، دیداری که در پایان با برتری 2 برصفر شاگردان مورایس همراه بود.

ترکیب تیم سپاهان:

سیدپیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (72-محمد قربانی)، سیدمحمد کریمی (72-جلال علی‌محمدی)، امید نورافکن (72- یاسین سلمانی)، محمد علی‌نژاد (67-آریا یوسفی)، فرشاد احمدزاده (84-الویس کامسوبا)، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم مس کرمان:

حسین شهریاری (22- آرمان شهدادنژاد)، امیر حسین عسگری، محمد ستاری، سید جلال عبدی (69- محمد صبوری)، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی نژاد، علیرضا قادری، صالح محمدی، امیرحسین بهزادی (46-سامان تورانیان)، شروین بزرگ

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

تیم داوران: امیر ایار/ کمک‌ها:  حمید نادری، علیرضا ممبینی، علیرضا تارخ

ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

اخطار:

سپاهان: محمدامین کاظمیان (78)

سپاهانی ها خیلی زود در این دیدار و در دقیقه 7 از روی ضربه کرنر ارسالی فرشاد احمدزاده توسط شهریار مغانلو به گل رسیدند. سپاهان که بازی گذشته خود را واگذار کرده بود برای دور نشدن از کورس مدعیان به پیروزی در این بازی نیاز داشت و حتی بعد از گلی که زدند حملات زیادی را روی دروازه میهمان کرمانی خود ایجاد کردند.

در دقیقه 41 با اشتباه مدافعین مس در خط دفاعی، شهریار مغانلو صاحب توپ شد و با ارسالی دقیق و حساب شده علی‌نژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد و علی‌نژاد هم پس از فریب گلر، با ضربه‌ای زمینی دروازه را باز کرد.

در نیمه نخست و در یکی از حملات سپاهان حسین شهریاری، دروازه بان مس پس از برخورد با بازیکنان در محوطه جریمه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و با ترک زمین جای خود را به شهدادنژاد داد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام

نظر شما