ساکت: آکادمی، زایندگی و پایندگی مهم‌ترین بخش یک مجموعه فوتبالی و ورزشی را تامین می کند

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۲۴۲۳
ساکت: آکادمی، زایندگی و پایندگی مهم‌ترین بخش یک مجموعه 
فوتبالی و ورزشی را تامین می کند
مرحله دوم دوره آموزشی شرکت دابل پاس ویژه ۹۷ مربی آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، دومین مرحله دوره آموزشی شرکت دابل پاس ویژه مربیان آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مدت ۵ روز با حضور هانس واندرالس و زوراب امیریان مدرسین بلژیکی این شرکت در اصفهان در حال برگزاری است.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در حاشیه این نشست اظهار داشت: مهم‌ترین بخشی که زایندگی و پایندگی یک مجموعه فوتبالی و ورزشی را تامین می‌کند آکادمی‌ها هستند یعنی بخشی که وظیفه استعدادیابی و معرفی بازیکنان به تیم‌های بزرگسالان را برعهده دارد.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس راهبرد‌های علمی و آموزشی خود تصمیم گرفت از طریق فیفا با مجموعه‌ای که رسالت آن تطبیق استاندارد‌های فیفا در آکادمی‌های فوتبال جهان است، همکاری داشته باشد.

ساکت تصریح کرد: شرکت دبل‌پاس از یک سال و نیم گذشته آکادمی سپاهان را مورد بررسی و تایید قرار داد تا دانش‌افزایی و افزایش آموزش‌های عملی و تئوری مربیان آکادمی سپاهان را بر عهده داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که مرحله اول این دوره در شهریور‌ماه برگزار شد،خاطرنشان کرد: در فاصله این دو مرحله، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی به مربیان آکادمی سپاهان ابلاغ شد و حالا ارزیابی از فعالیت صورت گرفته انجام می‌شود؛ از مجموعه مربیان آکادمی فوتبال سپاهان که در تمامی رده‌ها حضور دارند، سپاسگزارم که در هماهنگی با مدیران آکادمی در برگزاری هر چه بهتر این دوره همراهی کردند.

IMG-20230113-WA0023

لازم به ذکر است شرکت دابل‌پاس از سال ۲۰۰۲ کار خود را در لیگ بلژیک، در ادامه بوندسلیگا آلمان و لیگ برتر انگلیس در حوزه آکادمی‌ها آغاز کرده و در سال ۲۰۲۰ از طرف فیفا به عنوان نماینده این نهاد در بحث رصد آکادمی‌ها در حوزه حرفه‌ای سازی انتخاب شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز