تارتار: می خواهیم دست پر از آزادی برگردیم/ عملکرد خوبی مقابل مدعیان داشتیم

۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۴۹۳۵
تارتار: می خواهیم دست پر از آزادی برگردیم/ عملکرد خوبی مقابل مدعیان داشتیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است با وجود اینکه تیمش بازی سختی مقابل پرسپولیس در پیش دارد، اما این تیم را راحت نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی تیمش در مقابل پرسپولیس اظهارداشت: با یک تیم بزرگ و مدعی بازی داریم. پرسپولیس در چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده ای داشته و توانسته با ثبات برنامه ها و اهدافش را دنبال کند. تیمی که هر سال تقویت شده و همین مسأله کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: تیم ما برای بازی مقابل پرسپولس سرشار از انگیزه است و بازیکنانم مصمم هستند تا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. امسال در برابر مدعیان عملکرد خوبی داشتیم و این توانایی را داریم که پرسپولیس را نیز در خانه آزار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: در تمرینات سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کنیم. امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

تارتار در ارتباط با مصدومان و محرومان تیمش گفت: تنها بازیکن محروم ما صادق صادقی است و البته جا به جایی هایی در ورودی و خروجی تیم داشتیم و اگر مشکلی نداشته باشند، می‌توانند به ما کمک کنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز