تکلیف تعطیلی ادارات و مدارس استان اصفهان در روز ۲ بهمن‌‌ روشن‌ شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۵۸۲۱
تکلیف تعطیلی ادارات و مدارس استان اصفهان در روز ۲ بهمن‌‌ روشن‌ شد
براساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان دورکاری ادارات در برخی شهرستان ها برای روزی یکشنبه دوم بهمن ماه تمدید شد

به گزارش برنا از اصفهان ، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر افزود: درپی صدور هشدار نارنجی وضعیت هوا و استقرار توده هوای سرد و سنگین، پایداری جو و رطوبت بالا که سبب تشدید شرایط آلودگی هوا، انباشت آلاینده ها در روزهای گذشته و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و مناطق مجاور در شرایط ناسالم برای عموم گردیده است، با تصمیم این کمیته، همه ادارات و بانک ها در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر و نیز بخش های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف آباد و شهر سجزی برای دومین روز متوالی به صورت دورکار فعالیت کنند.

مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

 شیشه فروش یادآور شد: طبق اعلام قبلی از مصوبات این کارگروه، یکشنبه دوم بهمن ماه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌ های یاد شده به صورت غیرحضوری برگزار می شوند و امتحانات دانشگاه‌ها مطابق برنامه برگزار خواهد شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد:طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان طی دو روز آینده از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند .

شیشه فروش اضافه کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنعتی شناسایی شده در تشدید آلایندگی هوا ازجمله واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت با نظارت محیط زیست و بصورت موقت تعطیل اعلام گردید.

 وی افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه کرد، شهروندان ضمن اجتناب از حضور و انجام فعالیت های ورزشی در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها درصورت حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز