گاندوها، نفس بیروتی ها را گرفتند/ بیروت کلاب لبنان ۷۲-۷۹ ذوب آهن ایران/ + فیلم «خلیج فارس ایران»

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۷۸۶۸
گاندوها، نفس بیروتی ها را گرفتند/ بیروت کلاب لبنان ۷۲-۷۹ ذوب آهن ایران/ + فیلم «خلیج فارس ایران»
ذوب آهن ایران با پیروزی ۷۹ بر ۷۲ در مقابل بیروت کلاب لبنان انتقام سخت بازی رفت در لبنان را گرفت تا اولین شکست بیروتی ها در این فصل از رقابتهای غرب آسیا رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته نخست  دور برگشت مسابقات بسکتبال غرب آسیا تیم ذوب آهن از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم بیرون کلاب لبنان بود، دیداری که در پایان با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ به سود الماسهای سبز نصف جهان به پایان رسید تا اولین شکست تیم بیروت

ترکیب تیم ذوب آهن‌ ایران:

محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی،فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمدحسن زاده،امیر علی قلی زاده ، محمد حسین جعغری، محمد‌حسین احمدی

،علی کاشانی، حمید ضیایی، آریا ساعدی

سرمربی: فرزاد کوهیان

کوارتر اول: بیروت کلاب لبنان ۱۶ - ۱۹ ذوب آهن ایرا

کوارتر دوم: بیروت کلاب لبنان۲۲-۲۱ ذوب آهن ایران

نیمه نخست : بیروت کلاب لبنان ۳۸- ۴۰ ذوب آهن ایران

کوارتر سوم: بیروت کلاب لبنان ۱۸-۲۳ ذوب آهن ایران

کوارتر چهارم : بیروت کلاب لبنان ۱۶-۱۶ ذوب آهن ایران

نتیجه نهایی : بیروت کلاب لبنان ۷۲-۷۹ ذوب آهن ایران

ذوب آهن که در اولین بازی خود در رقابتهای غرب آسیا در شرایطی که همه از آن گلایه داشتند، یک نیمه را همپای حریف لبنانی خود پیش رفت در نیمه دوم با  افت روبرو شد و نتوانست شایستگی های خود را به اثبات برساند و این بازی را بازی کرد.

شاگردان فرزاد کوهیان پس از این باخت دو بازی دیگر خود را در مقابل نمایندگان سوریه و اردن با پیروزی رساندند تا آماده دور برگشت شوند.

ذوبی ها در این بازی با ارائه یک بازی هوشمندانه و با حمایت خوب هواداران خود که از اصفهان به تهران آمده بودند تا تیم خود را تشویق کنند توانستند به برتری برسند.

در این بازی ارسلان کاظمی همانند دیگر مسابقات ذوب آهن، بازیکن برتر تیم خود لقب گرفت. کاظمی با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، موفق شد علاوه بر ثبت کارایی ۲۲، دابل دابل کند.

سجاد مشایخی دیگر بازیکن تاثیرگذار گاندوها با ۱۴ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل، بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت و دابل دابل کرد.

هواداران ذوب آهن در طول بازی بارها نام خلیج فارس ایران را صدا زدند.

انتهای پیام

حجم ویدیو: ۲۰.۱۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۴ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز