پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن در دیدار در پرخورد/ ذوب آهن ۱-۳ تراکتور

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۸۴۶۹
پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن در دیدار در پرخورد/ ذوب آهن ۱-۳ تراکتور
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ۳ بر ۱ تراکتور در فولادشهر مقابل ذوب آهن در دیداری پرحادثه همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ، ذوب آهن در فولادشهر میزبان تراکتور بود، دیداری که در پایان و پس حوادث زیاد با نتیجه ۳ بر یک سود قرمزپوشان تراکتور به پایان رسید.

ترکیب ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی (23- جلال مداحی (77- سجاد آشوری)، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان (46- محمد سلطانی مهر)، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری (46- مهران درخشان مهر)، محمدرضا سلیمانی اصل (69- نادر محمدی)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضااخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی (23- ابوالفضل رزاق پور)، صفا هادی (58- مهدی کیانی)، شاهین ثاقبی (73- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (73- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (73- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمس

اخطارها:

ذوب آهن: پویا پورعلی (11) و (45 + 1) ، محمدرضا سلیمانی (45)

تراکتور: شاهین ثاقبی (45+3)

اخراج:

ذوب آهن: پویا پورعلی (45 + 1)

دیدار دو تیم در حالی شروع شد در همان ابتدا بازی یک برخورد شدید بین محمدحسینی و امیرحسین صدقی به وجود آمد، وضعیت دردناک هر دو بازیکن تا حدی وخیم بود که حسینی با آمبولانس ورزشگاه را ترک کرد.

پس از این اتفاق و در ادامه تراکتور توانست با ضربه رضا اسدی یک گل به ثمر برساند اما دقایقی بعد محمدرضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود و کار به تساوی کشیده شد.

در دقایق پایانی نیمه نخست ارسال ریکاردو آلوز روی سر رضا اسدی نشست تا اسدی بار دیگر دروازه پارسا جعفری را باز کند. اخراج پورعلی دیگر اتفاق نیمه اول این بازی بود.

نیمه دوم ذوب آهن نمایشی هجومی داشت و از روی اشتباه مدافعان تراکتور در یک موقعیت تک به تک فرصت گلزنی داشت؛ اما محمدرضا حسینی این توپ را گل نکرد تا ذوب آهن فرصت بازگشت را از دست بدهد.

دقایقی بعد دوباره این رضا اسدی بود که بازهم با پاس ریکاردو آلوز گلزنی کرد تا بازی با همین گل به اتمام برسد و تراکتور بردی شیرین را از تیم ده نفره ذوب آهن به دست آورد و ۳ امتیازی از اصفهان به تبریز بازگردد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز