حضور ۵۰۰ معتکف در مراسم اعتکاف رجبیه شهرستان اردستان

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۰۷:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۴۳۲۶۶۰
حضور ۵۰۰ معتکف در مراسم اعتکاف رجبیه شهرستان اردستان
رئیس دفتر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان از حضور ۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا از اردستان با بیان اینکه در مجموع ۵۰۰ نفر از اهالی شهرستان اردستان در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده‌اند، تصریح کرد:  این تعداد افراد با حضور در چهارده مسجد در سطح شهرستان اعمال مربوط به مراسم معنوی اعتکاف را به جا می آورند.

وی با بیان اینکه مجموع دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف رجبیه ۲۵۰ نفر هستند؛ گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر دانش آموز پسر و ۱۵۰ نفر دانش آموز دختر هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان اظهار داشت: محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت و نشست‌های بصیرتی، برپایی گفتمان‌های دینی، مراسم ادعیه خوانی، اقامه نماز جماعت، ،اعمال ام داوود،مناجات امیرالمومنین(ع)،برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و مراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) از جمله ویژه برنامه‌های محوری معتکفان در مساجد است.

وی با اشاره با اینکه اعتکاف راهی برای یافتن مسیر خود سازی انسان است و شرکت در این آیین معنوی موجب جهت گیری درست در زندگی مومنان می‌شود گفت: حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف امسال  نشان‌دهنده‌ فرهنگ‌سازی و بسترسازی برای حضور این عزیزان است.

انتهای خبر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز