صدرنشینی شاگردان طلایی مورایس/ سپاهان ۳ - ۱ هوادار

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۴۹۴۹
صدرنشینی شاگردان طلایی مورایس/ سپاهان ۳ - ۱ هوادار
تیم سپاهان با پیروزی ۳ بر یک مقابل هوادار، دوباره صدرنشین شد تا قدرتمندانه لیگ را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم فوتبال

سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم هوادار بود، دیداری که شاگردان مورایس با ۳ گل تیم شگفتی ساز هوادار را شکست داد تا دوباره به صدر جدول برگردد.

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان/  پنج هزار تماشاگر 

گروه داوری: عباس راکی، محمد راهی، علیرضا ممبینی، ایمان شاه ولی

ناظر داوری: علیرضا کهوری

ترکیب تیم سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (90+1: امید نورافکن)، الویس کامسوبا (60- ایگور کاتاتو)، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، عزت پورقاز،  صائب محبی (84- محمد حسینی)، فریبرز گرامی، محمدمهدی مهدی‌خانی (40- محسن سفیدچقایی)، مسعود شجاعی (73- حسین ابراهیمی)، نیما انتظاری، حسین صادقی (84- محمد عباسی)، محمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی (73- امید سینگ)

سرمربی: ساکت الهامی

اخطار: 

محمدرضا خالدآبادی (12) هوادار

محمد کریمی (41) سپاهان

میلاد زکی پور (44)سپاهان

صائب محبی (45)هوادار

فرشاد احمد زاده (88)سپاهان

شهریار مغانلو (90)سپاهان

گل‌ها:

گل اول سپاهان(دقیقه 10: فرشاد احمدزاده): احمدزاده با یک توپ گیری زیبا از میانه های میدان به سمت دروازه هوادار پیش رفت و با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه، گل نخست را خیلی زود به ثمر رساند.

گل دوم سپاهان(دقیقه 13: شهریار مغانلو – پنالتی): مغانلو با یک فرار دیدنی با سنگربان هوادار تک به تک شد و توسط خالد آبادی سرنگون شد که داور یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. خود مغانلو پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت خالد آبادی وارد دروازه هوادار کرد.

گل اول هوادار یک (دقیقه 47: حسین صادقی): روی یک ارسال به زمین سپاهان، محمدجواد محمدی با یک ضربه سر توپ را به حسین صادقی سپرد و او پس از چند متری پیش روی، به عرض زد و با یک شوت محکم و دیدنی، دروازه سپاهان را باز کرد و اختلاف را کاهش داد.

گل سوم سپاهان (دقیقه ۷۴: کاتاتو): روی یک حرکت تیمی دیدنی از سوی بازیکنان سپاهان، ارسال زکی پور در دهانه دروازه به کاتاتو رسید و او به راحتی دروازه مهمان را برای بار سوم باز کرد.

ضمن اینکه رامین رضائیان یک پنالتی را نیز از دست داد.

سپاهان با امتیاز این بازی ۴۵ امتیازی شد تا صدر جدول دوباره طلایی شود.

انتهای پیام

نظر شما