استاندار اصفهان : سکوی های قهرمانی در ورزش اقتدار همراه دارد

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۹۴۵۱
استاندار اصفهان : سکوی های قهرمانی در ورزش اقتدار همراه دارد
استاندار اصفهان با اشاره به گستره تاثیرگذار ورزش در حوزه های مختلف گفت: امروزه ورزش و رقابت تنها به حوزه ورزش محدود نیست و تاثیرگذاری زیادی در حوزه های سیاست،فرهنگ، اجتماعی و امنیتی دارد و جامعه ای موفق تر خواهد بود که بتواند از حوزه ورزش در چنین حوزه هایی به خوبی بهره مند شود.

به گزارش برنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در مراسم ویژه تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان اصفهان اظهارداشت: امشب به شما اختصاص دارد، شبی است که به مناسبت تجلیل و پاسداشت از شما قهرمانان استان به همت اداره کل ورزش و جوانان و همه دستگاه‌های پشتیبان برگزار شد تا از قهرمانی و افتخار آفرینی شما تقدیر شود.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم در مسابقات المپیاد استعدادهای درخشان استان اصفهان گفت: در این رقابتها اول ما دوم شدیم و بعد تهران اول شد و استان اصفهان توانست درخشش خوبی داشته باشد و در آینده این استعدادها برای کشورمان افتخارآفرینی خواهد کرد.

افزود: همه ما باور داریم که ورزش و امر رقابت در حوزه های ورزشی دیگر یک نگاه سنتی نیست؛ امروز ورزش و رقابتهای ورزشی حوزه های فرهنگ، سیاست، امنیت و اجتماعی را تحت پوشش و تاثیر قرار می دهد و بیش از قبل در تمامی حوزه ها تفسیر می شود  و تاثیر پذیری آن می تواند جامعه ما را به خوبی پیش ببرد و جامعه ای که در این بخش توانسته خود را ارتقا دهد به طور قطع موفقیت‌های زیادی در بخشهای مختلف خواهد داشت و  اقتدار خود در جهان و عرصه بین‌المللی را افزایش داده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت اهمیت ورزش همگانی گفت: نظر می‌رسد باید در سیاست‌گذاری برای حوزه ورزش با نگاه جدیدی به ورزش قهرمانی پرداخته شود و این موضوع ریشه در یک شیوه متفاوت و متعالی‌تر در ورزش همگانی دارد که خوشبختانه در سال‌های اخیر این اتفاق در ورزش کشور رخ داده است و استان اصفهان نیز می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های متعدد در زمینه‌های مختلف در حوزه‌های ورزشی پیشگام در جذب نگاه‌های جدید باشد.

مرتضوی خطاب به ورزشکاران و مدال آوران خاطرنشان کرد: از شما می خواهم نگاه افتخار آفرینی که برای شهر و استان کشور خودتان داشتید را با تربیت نسل های آینده ادامه دهید تا در آینده بتوانیم  در سطوح بالای المپیک رتبه های بالایی را به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز