استاندار اصفهان عنوان کرد:

مذاکره کنندگان به اسلام و ایران عزت بخشیدند

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۲:۴۷
کد خبر: ۳۱۷۰۴۱
استاندار اصفهان گفت: عظمت کار هیئت مذاکره کننده قابل کتمان نیست زیرا مذاکره کنندگان به اسلام، ایران و کشورهای اسلامی عزت بخشیدند، هرچند که عده ای نمی توانند موفقیت های دولت را ببینند.

استاندار اصفهان گفت: استاندار اصفهان گفت: عظمت کار هیئت مذاکره کننده قابل کتمان نیست زیرا مذاکره کنندگان به اسلام، ایران و کشورهای اسلامی عزت بخشیدند، هرچند که عده ای نمی توانند موفقیت های دولت را ببینند.

به گزارش خبرنگار اصفهان برنا، رسول زرگرپور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدونشهر که با حضور امام جمعه شهرستان و نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دو سال از عمر دولتی که با شعارهایی سرکار آمد که با مطالبات مردم قرابت داشت، گذشته و در طول این مدت رییس جمهور نیز تاکید داشتند که به شعارهای خود پایبند است.

وی ادامه داد: اولین شعار این دولت ایجاد امنیت و آرامش و ثبات در کشور بود که با وجود ناامنی های منطقه،  این آرامش با عنایت به امام زمان (عج)، منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید در جامعه حکمفرماست.

استاندار اصفهان با بیان این که دولت کشور را با تورم ۴۵ درصد تحویل گرفت، گفت: هم اکنون تورم به ۱۴ درصد رسیده است که این مقدار کاهش در نوع خود قابل ملاحظه است.

زرگرپور در مورد رکود حاکم بر کشور نیز تصریح کرد: رکود، صادرات را با مشکل مواجه کرده بود و در زمان تحویل دولت، کشور با نرخ رشد منهای ۶ درصد روبرو بود که خوشبختانه این نرخ امروز مثبت شده است و به مرور رکود نیز کاهش خواهد یافت.

وی طرح نظام سلامت را از مهم ترین اقدامات دولت در بخش بهداشت و سلامت دانست و گفت: با اجرای این طرح هزینه های درمان به کمتر از ۱۰ درصد رسید و در سال ۹۳، ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح به استان اصفهان تزریق شد.

استاندار اصفهان به سیاست های خارجی دولت نیز اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت کار بزرگی انجام داد که این مذاکرات را به پایان رساند و پرونده آن را جمع کرد.

زرگرپور ادامه داد: عظمت کار هیئت مذاکره کننده قابل کتمان نیست زیرا مذاکره کنندگان به اسلام، ایران و کشورهای اسلامی عزت بخشیدند هرچند که عده ای نمی توانند موفقیت های دولت را ببینند و با آن مخالفت می کنند.

وی با بیان اینکه توافق هسته ای ایران تمام موانع را از پیش پای ملت برداشت، افزود: از این به بعد شرایط کشور به تلاش و کوشش همه ما بستگی دارد.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنانش امسال را سالی بسیار مهم و با اهمیت برای کشور دانست و گفت: دو انتخابات بسیار مهم پیش روی کشور است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند، حضور حداکثری و سلامت کامل انتخابات به عنوان یک حق الناس از خواسته های مقام معظم رهبری، ریس جمهور و همه مسئولین است و در این شرایط جامعه نیاز مبرم به آرامش، امنیت و ثبات دارد.

زرگرپور در ادامه به ویژگی های شهرستان فریدون شهر اشاره کرد و ضمن ادای احترام به شهیدان این شهرستان و خانواده های آن ها و همچنین ایثارگران فریدون شهر، گفت‌: مردم با فرهنگ و شهید پرور این شهرستان مستحق تعظیم و تکریم هستند.

وی با اشاره به حضور قومیت های مختلف در این منطقه، گفت: این قومیت ها با سازش و سازگاری در کنار هم زندگی می کنند و فریدون شهر را به بهشت قومیت ها تبدیل کرده اند. ضمن این که این شهرستان دارای مردم اهل صفا، صمیمیت، عقل و خرد است و البته کمبودهایی نیز وجود دارد که مردم با نجابت این شهرستان تاکنون همه آن ها را تحمل کرده اند اما وضعیت این شهرستان در شأن این مردم نیست.   

استاندار اصفهان ادامه داد: با وجود حجم بالای کارهای عقب مانده، فرصتی برای تفرقه و اختلاف وجود ندارد و شرط اول برای توسعه فریدون شهر ایجاد همدلی، همزبانی، صفا و صمیمیت است.

زرگرپور همچنین تاکید کرد: باید به شرایطی بازگردیم که فریدون شهر را همچون گذشته به بهشت قومیت ها تبدیل کند و با همکاری و همیاری یکدیگر به سمت توسعه و پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

 

نظر شما