جشن بزرگ ویژه روز پارالمپیک

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۳۲۸۸۴۵
جشن بزرگ ویژه روز پارالمپیک
جشن بزرگ ویژه روز پارالمپیک فردا با حضور جمعی از مسئولین استان اصفهان فردا در مدرسه استثنایی حاج احمد حر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، جشن بزرگ ویژه روز پارالمپیک فردا با حضور شهرداراصفهان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه ،مدیران کل ورزش و جوانان ، صدا و سیما ، آموزش و پرورش ، بهزیستی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشاور استاندار در امور بانوان ، رئیس شورای شهر اصفهان و ... فردا  ساعت 9 در مدرسه استثنایی حاج احمد حر  با انجام برنامه های فرهنگی – ورزشی  برگزار می شود.

دکتر محمد سلطان حسینی با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک از 18 تا 24 مهر ماه جاری بیش از 35 برنامه در سطح استان اجرا می شود گفت: امسال با همکاری مسئولین دستگاهها ی استان و با تلاش و همت هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین با شعار توکل، توانمندی ، امید و شادابی در مسیر پارالمپیک به استقبال این هفته رفتیم و بیش از 35 برنامه شاخص در سراسر استان برگزار می شود.

وی برگزاری جشن ویژه روز ملی پارالمپیک در مدرسه استثنایی حاج احمد حر  با حضور جمعی از مسئولین استانی را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس ، کتاب و دستاوردهای با مشارکت تشکل های غیر دولتی ، دیدار جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول با ائمه جمعه در سراسر استان، همایش ویلچر رانی به سمت محل های برگزاری نماز جمعه این هفته، برگزاری مراسم ویژه نابینایان و کم بینایان در مدارس کشور،  حضور ورزشکاران و مدال آوران جانباز و معلول در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و شهداء، حضور ورزشکاران جانباز و معلول در نماز جمعه این هفته، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی ویژه جانبازان و معلولین و ... از شاخص ترین  برنامه های این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز