بیست و نهمین جلسه خیرین ورزشیار استان اصفهان

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۲۸۸۶۹
بیست و نهمین جلسه خیرین ورزشیار استان اصفهان
انتخاب نایب رئیس مجمع ، شناسایی و جذب خیرین و معرفی پروژه های اولیت دار ورزشی برای واگذاری به خیرین از مهمترین مباحث جلسه خیرین ورزشیار استان اصفهان بود

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان ، بیست و نهمین جلسه خیرین ورزشیار استان بعد از ظهردیروز نوزدهم مهر ماه 94  با حضور سلامتیان رئیس مجمع، دکتر سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع خیرین ورزشیار  در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

محمد سلامتیان رئیس مجمع با اشاره به اینکه مجمع خیرین ورزشیار اصفهان به عنوان پایلوت مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار داردگفت: خوشبختانه کسانی در رأس ورزش کشور و استان قرار گرفته اند که هم  از نظر علمی متخصص در امر ورزش هستند و هم با ورزش کشور و استان آشنایی کامل دارند و این نقطه قوتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین ورزشیار استان اظهار داشت: ورزش در تمام دنیا علاقه مند دارد ، علاوه بر این موضوع گسترده ای است که رسانه ها را نیز به خود جذب کرده است . بنابر این ما به عنوان  اعضای مجمع خیرین ورزشیار وظیفه داریم برای خدمت به مردم و جذب آنها به ورزش به عنوان یکی از سالم ترین تفریحات، تلاش بیشتری برای توسعه اماکن ورزشی انجام دهیم .

وی افزود: هیچ لذتی برای ما بالاتر از این نیست که شاهد  تکمیل و رونق سالنهای ورزشی باشیم که روزانه هزاران نوجوان و جوان از آن  استفاده بهینه می کنند.

در بیست و نهمین جلسه ی هیئت مدیره خیرین ورزشیار استان اصفهان ، اعضاء مجمع علی لوافان( از خیران احداث بنای آکادمی بسکتبال استان) را  به عنوان نایب رئیس مجمع انتخاب کردند.

در این جلسه  اصغر تجدد عضو و خزانه دار مجمع ضمن تأکید بر جذب خیرین استان به عنوان مهمترین دستور کار مجمع خاطر نشان کرد: اگر برای جذب خیرین ورزشی هزینه کنیم در واقع به سرمایه ی ورزش استان افزوده ایم. وی افزود: وقتی این ظرفیت وجود داشته که قریب به 72% از مدارس استان توسط خیرین و مردم احداث  شوند ، تکمیل 240 پروژه ورزشی استان در مقابل کار سختی نیست.

وی ابراز امیدواری کرد با رایزنی های حسن طغیانی مدیر عامل مجمع و همکاری سایر اعضاء بتوانیم در هر هفته 3 نفر خیر را برای تکمیل و یا احداث پروژه های ورزشی استان معرفی کنیم.

در این جلسه مقرر شد به صورت هفتگی پروژه های اولویت دار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان  با ذکر مختصات و جزئیات ارائه شوند تا  به منظور تکمیل برای واگذاری به خیرین اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز