کارگروه های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۴:۳۲
کد خبر: ۳۳۱۶۱۸
کارگروه های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان برگزار شد
به ریاست استاندار اصفهان: جلسه ی هماهنگی کارگروه های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی هماهنگی کارگروه های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان که به منظور جلوگیری از موازی کاری و همپوشانی تشکیل شد، گفت: برخی از پرونده های ارجاع شده به کمیته ی قضایی حمایت از سرمایه گذاران و ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی وکمیسیون کارگری با هم همپوشانی دارند.

رسول زرگرپور با بیان اینکه این جلسه به منظور جلوگیری از این همپوشانی است، تصریح کرد: مسائل باید به نوعی تنظیم شود که در چند مرجع بحث نشود چرا که گاهی تصمیماتی گرفته می شود که با هم متضاد و متناقض است.

وی با اشاره به اینکه ریشه ی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی، مباحث اقتصادی و رکود موجود در کشور می باشد، اظهارداشت: بنابراین پرونده های مطروحه که بر اساس وضعیت اقتصادی موجود طرح شده اند، در ابتدا باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی مطرح و پیگیری شوند و در صورتی که مشکلات سیاسی یا امنیتی دارند به کمیسیون کارگری ارجاع داده شود و در صورت وجود شاکی یا مباحث حقوقی و قضایی به کمیته ی قضایی حمایت از سرمایه گذاری ارجاع داده شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این موضوعات ابتدا باید تفکیک موضوعی شود، گفت‌: پرونده های مطروحه پس از تفکیک موضوعی و بر حسب موارد به کمیسیون حمایت قضایی یا کمیسیون کارگری و یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده شوند

نظر شما