اصغر فیاض رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۴:۵۰
کد خبر: ۳۳۴۳۹۹
اصغر فیاض رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شد
اصغر فیاض با کسب همه ی آراء به سمت ریاست هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  مجمع انتخاب رئیس  هیئت  ورزشهای کم بینایان ونابینایان استان پیش از ظهر امروز هفتم آبان ماه  با حضور محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون در سرای ورزشکاران برگزار شد و سید اصغر فیاض برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شد.

در مجمع انتخابات امروز که به ریاست رئیس فدراسیون و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضاء مجمع برگزار شد ، سید اصغر فیاض با جلب نظر تمامی اعضاء توانست با کسب 15 رأی هدایت هیئت  ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان اصفهان را بر عهده گیرد.

در انتخابات این هیئت فرهاد ناطقی دیگر کاندیدای ریاست این هیئت در مجمع حضور نیافت و نوید پور ملا عباسی نیز از شرکت در انتخابات انصراف داد تا فیاض تنها کاندیدای حاضر در انتخابات باشد.

مظلومی رئیس فدراسیون نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینا جامعه ای با ویژگیهای خاص هستند گفت: با توجه به شرایط ورزشکاران نابینا و کم بینا  و لزوم داشتن زیر ساختهای لازم، هیئت استان به تنهایی نمی تواند از عهده امور برآید . لذا لازم است فدراسیون ، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان برای خدمت به این قشر از جامعه با هم تعامل ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز