فرماندار جدید شهرستان اردستان معرفی شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۶:۳۶
کد خبر: ۳۳۹۹۴۲
با حضور دکتر رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان علیرضا غیور به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردستان معرفی شد و از تلاش های بهرام خواجه سعیدی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی شورای اداری شهرستان اردستان که بمنظور تکریم و معارفه ی فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: مفتخر شدم که در بدو ورود به اردستان با حضور در گلستان همیشه جاوید شهدای این شهرستان نسبت به مقام والای ۳۱۷ شهید،۵۱۰ جانباز و ۳۲ آزاده و همچنین خانواده های معظم شهدا ادای احترام نمایم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در خرداد سال ۹۲ مردم با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه ی سیاسی آفریدند، افزود: در این روز مردم همیشه در صحنه ی ایران به پای صندوق های رای رفتند دولتی را برگزیدند که شعارهایش با مطالبات آن ها نزدیک تر بود.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی در این مدت تلاش نموده است که شعارهای خود را عملی سازد، اظهارداشت: اکنون بخش قابل توجهی از این شعارها به لطف خداوند و منویات مقام معظم رهبری محقق شده است.

زرگرپور امنیت، آرامش و ثبات را از جمله دستاوردهای دولت برشمرد و افزود: به برکت امام زمان و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، ایران در ثبات و آرامشی بی نظیر قرار گرفته است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند که به هر مناسبتی در کشور ایجاد ناامنی نمایند که به لطف خداوند همه ی این تلاش ها نافرجام مانده است و در محرم و عاشورای امسال یکی از باشکوه ترین و با آرامش ترین مراسم ها برگزار شد.

رسول زرگرپور به شعارهای اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: در طول این مدت تورم ۴۵ درصد به ۱۴ درصد رسیده است ولی در کنار آن رکود وجود دارد که دولت با ارائه ی لایحه ای به مجلس شورای اسلامی اقدام به برطرف کردن و حل این مشکل نموده است.

وی طرح تحول سلامت را از دستاوردهای مهم دولت در بخش بهداشت و درمان برشمرد و افزود: با اجرای این طرح بیماران در مناطق شهری ۱۰ درصد و در مناطق روستایی ۵ درصد از هزینه های درمان خود را پرداخت می کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه درگذشته جناح های سیاسی استان در تنازع با هم بودند، عنوان نمود: امروز جریانات و تشکل های سیاسی منشور وفاق استانی را تدوین نموده اند که در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی در کشور بی سابقه بوده است و امروز تنازعات سیاسی به رقابت های سالم سیاسی تبدیل شده است.

زرگرپور به ارتباطات بین المللی ایران اشاره کرد و افزود: اکنون ایران با تمام کشورهای دنیا بجز دو کشور ارتباط و تعامل دارد و در طول دو سال گذشته ۹۳ هیئت سیاسی در سطح وزیر به بالا به اصفهان سفر کرده اند.

مدیر ارشد استان اضافه کرد: ارتباط ما با کشورها بر اساس خطوط قرمز رهبری و بر پایه ی عزت، حکمت و مصلحت است.

وی برجام را از افتخارات دولت دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب شرایط ۹ گانه را برای اجرای برجام اعلام نمودند و دولت با حساسیت ویژه این شروط را پیگیری می کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز ملت ایران عزت و جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است، اظهارداشت: دولت تدبیرو امید عزتمندانه مسائل سیاست خارجی را پیگیری می کند و مردم اصفهان نیز در سفر رئیس جمهور به این استان با حضور پرشور خود در مراسم استقبال قدردانی خود را ثابت کردند.

رسول زرگرپور با اعلام اینکه مدیریت استان بدنبال دمیدن روح تازه ای در فضای سیاسی شهرستان ها است، افزود: تغییر فرمانداران بر اساس ۴ اصل اعتدال، تخصص، تجربه و تعامل صورت می گیرد.

زرگرپور با اشاره به اینکه انتخاب فرماندار در اختیار شخص استاندار و مسئولیت قانونی وی است، افزود: از نقطه نظرات امام جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حد پیشنهاد استفاده خواهم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که فرماندار جدید اردستان بتواند سیاست های رئیس جمهور و استاندار را در شهرستان به بهترین شکل به منصه ی ظهور رساند.

استاندار اصفهان افزود: اگر در شهرستان ها وفاق و همدلی وجود داشته باشد، شهرستان توسعه پیدا خواهد کرد و کلید توسعه ی استان و شهرستان ها در وحدت کلمه و همدلی و همزبانی است.

وی با اشاره به اینکه امسال دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، افزود: برگزاری با شکوه این دو انتخابات نیازمند ثبات، امنیت ، آرامش و همدلی است که آن هم در فضای آزاد و سالم ایجاد خواهد شد.

زرگرپور ادامه داد: با توجه به معضلات داخلی و خارجی نیاز به برگزاری انتخاباتی با شکوه و با ابهت و در سلامت کامل هستیم تا مردم بتوانند افراد ولایتمدار و آگاه به منافع کشور را انتخاب نمایند.

استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد: نمازخانه ادارت باید بهترین و زیباترین مکان یک اداره باشد و مدیران مربوطه باید در راستای زیباسازی و پویایی هرچه بهتر نمازخانه‌های ادارات تلاش کنند و پخش صدای اذان در همه مساجد و میادین شهر و ادارات استان مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه علیرضا غیوربه عنوان فرماندار جدید و مهرداد باقری به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد و از تلاش های بهرام خواجه سعیدی و محسن فیروزی تقدیر و تشکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز