مهری توکلی به عنوان نایب رئیس جدید هیئت بسکتبال بانوان معرفی شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۸:۰۵
کد خبر: ۳۴۳۴۸۲
مهری توکلی به عنوان نایب رئیس جدید هیئت بسکتبال بانوان معرفی شد
مهری توکلی از پیشکسوتان بسکتبال بانوان به عنوان نایب رئیس جدید هیئت معرفی شد و از زحمات سهیلا باغستانی نایب رئیس قبلی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان : در جلسه هیئت رئیسه  هیئت بسکتبال استان نایب رئیس جدید هیئت معرفی شد.

بنا بر پیشنهاد هیئت و ابلاغ صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ،  مهری توکلی از پیشکسوتان بسکتبال بانوان به عنوان نایب رئیس جدید هیئت معرفی شد و از زحمات سهیلا باغستانی نایب رئیس قبلی قدر دانی شد.

در  این نشست که با حضور محسن صادق زاده رئیس هیئت و اعضاء هیئت رئیسه تشکیل شد، پیرامون ارتقائ دانش و آموزش مربیان طبق دستور العمل فدراسیون مربوطه بحث و تبادل اندیشه شد.

صادق زاده رئیس هیئت در این جلسه از آغاز بکار طرح استعدادیابی  با مشارکت برخی دستگاهها خبر داد و گفت: این طرح با همکاری سازمان  فرهنگی ورزشی شهرداری ابتدا به صورت غیر متمرکز و در مرحله بعد به صورت مرکزی با همکاری اداره کا ورزش و جوانان، آموزش و پرورش ، شهرداری اصفهان  و خیرین اجرا می شود.

وی افزود: در همین رابطه بسکتبال 3 به 3 نیز هم در بخش دختران و هم پسران با همکاری دستگاههای مورد اشاره  بویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در استان اشاعه و توسعه خواهد یافت.

در این جلسه مقرر شد رایزنی لازم با دانشگاه علمی کاربردی  به منظور ایجاد و راه اندازی رشته بسکتبال در مقطع کاردانی در محل آکادمی بسکتبال استان صورت پذیرد.

در پایان این نشست  مقرر شد، برنامه ریزی لازم پیرامون برگزاری لیگ بسکتبال زیر 28 سال توسط هیئت انجام شود و پس از آن به شهرستانهای اصفهان و همینطور استانهای همجوار شامل یزد و چهار محال و بختیاری ابلاغ گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز