محسن صادق زاده : چرخه فعالیت‌های بسکتبال طی دو سال گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۸:۴۲
کد خبر: ۳۶۴۵۹۶
محسن صادق زاده : چرخه فعالیت‌های بسکتبال طی دو سال گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است
رئیس هیئت بسکتبال استان :برپایی جشنواره میکرو بسکتبال نشان از زنده شدن این رشته در شهرستانهای استان اصفهان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، محسن صادق زاده رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره میکرو بسکتبال استان گفت: چرخه فعالیتهای بسکتبال طی دو سال گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است و حضور قریب به یکصدو شصت نفر بسکتبالیست زیر 11 سال از شهرستانهای مختلف در جشنواره میکرو بسکتبال  گواه این موضوع است.

 وی ضمن ابراز خرسندی از نحوه فعالیت هیئتهای بسکتبال شهرستانها خاطر نشان کرد:این جشنواره برای نخستین بار است که در استان برگزار می شود و در واقع به نوعی نشان دهنده ی حرکت رو به رشدی است که با همکاری هیئتهای شهرستانها در بسکتبال پایه شاهد آن هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان بر نقش هیتهای شهرستانها در توسعه بسکتبال تأکید کرد و گفت: حرکت خوبی در شهرستانها آغاز شده و طی دو سال اخیر سعی کردیم شهرستانها را هم در برگزاری و میزبانی مسابقات و هم در بحث آموزش درگیر کار کنیم .

صادق زاده با بیان این مطلب که برگزاری چنین برنامه هایی پشتوانه سازی برای آینده است افزود: امسال با کمک شهرستانها مسابقات میکرو بسکتبال به صورت جشنواره  با کیفیت بسیار خوب هم از لحاظ تعدد تیمها و هم از نظر کیفی برگزار شد و شاهد نمایش زیبای آینده‌داران بسکتبال اصفهان  و کشور بودیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: اولین جشنواره ی میکرو بسکتبال استان اصفهان با حضور 15 تیم از شهرستانهای کاشان،  نجف آباد، مبارکه، خمینی شهر، فلاورجان، اصفهان  و لنجان به میزبانی نجف آباد برگزار شد و یکی از نکات مهم این جشنواره علاوه بر موضوع توسعه بسکتبال و استعدادیابی ، حضور پررنگ خانواده ها به عنوان مشوقین اصلی ورزشکاران در محل برگزاری جشنواره بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز