اصفهان کوریدور مقامات سیاسی جهان

استقبال رسمی از رئیس مجلس سنای بلژیک

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۳۹۸۲۴۳

کریستین دوفرین و هیأت همراه در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی مورد استقبال استاندار اصفهان قرار گرفت.

به گزارش  برنا از اصفهان، کریستین دوفرین، رئیس مجلس سنای بلژیک، سفیر بلژیک در ایران و چند تن از سناتورهای این کشور در بدو ورود به اصفهان، در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی مورد استقبال استاندار اصفهان قرار گرفتند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان دکتر رسول زرگرپور در مراسم استقبال از رئیس مجلس سنای بلژیک، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور وی در اصفهان، اظهارداشت: این روزها اصفهان محل آمد و رفت مقامات سیاسی کشورهای مختلف است و در این هفته ی رئیس جمهور افریقای جنوبی و معاون رئیس جمهور اروگوئه نیز به این شهر زیبا سفر کرده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان جز ۱۰ شهر دیدنی دنیا بشمار میرود، افزود: این شهر تاریخی مرکز فرهنگ، تمدن و ذوق و هنر است و مورد توجه مقامات عالیرتبه ی کشور های مختلف جهان می باشد.

رئیس مجلس سنای بلژیک نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران و استقبال گرم مقامات ایرانی،گفت: امیدوارم که روابط دو کشور بهبود یابد و روز به روز ارتباطات و مناسبات دو کشور گسترش یابد.

کریستین دوفرین با اشاره به اینکه مطالعات و شنیده های زیادی در وصف اصفهان داشته است، اظهارداشت: در برنامه ی سفر به ایران، زمانی که سفر به اصفهان در برنامه گنجانده شد بسیار خرسند شدم و بسیار خوشحالم که گردشگران زیادی از کشورهای مختلف به ایران و بویژه به اصفهان سفر می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز