اجرای رسم هرساله صنعت فرش حداد

تجلیل از قهرمانان ورزشی اصفهانی

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۵:۲۱
کد خبر: ۳۹۸۴۲۳

مدیرتیم های صنعت فرش حداد از برگزاری مراسم تجلیل از200 پیشکسوتان ،ورزشکاران راه یافته به المپیک وقهرمانان مسابقات کشوری و بین المللی اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان جلیل حداد گفت: برنامه تجلیل از قهرمانان اصفهانی که در میادین جهانی خوش درخشیدند و از ورزشکاران راه یافته به المپیک و نیز پیشکسوتان وخانواده شهدای ، روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار میشود.

وی ادامه داد:این رسم هرساله صنعت فرش حداد است که امثال شکیل تر و با برنامه تر از سال های قبل روز جمعه ساعت 16 و سی دقیقه درتالار قصر آریا با حضور200تن از فعالان عرصه ورزش و خانواده شهدای مدافع حرم برگزا ر می شود.

حداد با بیان اینکه این برنامه با حمایت صنعت فرش حداد، اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و آقای شیهان داریوش باقری مسئول سبک کیو کوشین کاراته ماتسوشیما اجرا خواهد شد اضافه کرد: قهرمانان پیوند اعضاء که در مسابقات جهانی آرژانتین خوش درخشیدند نیز در این مراسم حضورداشته و از آنها نیز تقدیر می شود.

مدیر تیم های صنعت فرش حداد خاطرنشان کرد: ورزشکاران رشته های مختلف نظیر والیبال ،کاراته ، جودو،کشتی، دوچرخه سواری، خانواده شهدای مدافع حرم و یکی از رزمنداگان مدافع حرم، پسر علی شاطرزاده ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی حضور دارند.

این مربی و داور بین المللی رشته رزمی کاراته گفت: قصد داریم از ورزشکاران اصفهانی رشته های موفق ورزشی و افرادی که کمتر دیده شده اند تجلیل کنیم و صنعت فرش حداد هدایای نفیسی از جمله تابلو فرش( برای احیای صنعت زمین خورده فرش در سال های گذشته) را درنظر گرفته است.

جلیل حداد در پایان خبر از تاسیس باشگاه صنعت فرش حداد داد.

خبرنگار: سمیه مسرور

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز