ایرانی ها در او اسپرت خوش درخشیدند

پایان مسابقات او اسپرت در اصفهان

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۷:۰۶
کد خبر: ۴۰۸۱۲۱
پایان مسابقات او اسپرت در اصفهان
پس از دو روز رقابت ورزشکاران در سالن پیروزی اصفهان، پرونده ششمین دوره رقابت‌های آسیایی او اسپرت با درخشش ایرانی ها بسته شد.

به گزارش برنا از اصفهان مراسم اختتامیه و اهدای مدال نفرات برتر این مسابقات شامگاه یک‌شنبه در سالن پیروزی برگزار شد و ورزشکاران ایرانی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

قاسم منوچهری دبیر کل انجمن او-اسپرت نیز مسئولیت اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده داشت گفت:در این رقابت‌ها 9 کشور خارجی در بخش مردان و 6 کشور خارجی در بخش بانوان حضور داشتند بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، ورزشکاران کشورهای اندونزی، افغانستان، سوریه، لبنان، هند، عراق، ترکیه، آذربایجان و بنگلادش و دو تیم از کشورمان در این رویداد آسیایی رقابت کردند.

به گفته منوچهری 171 ورزشکار ایرانی و 88 ورزشکار خارجی در این مسابقات شرکت کرده‌اند که با توجه به حضور برخی از ورزشکاران در چند بخش مختلف، در مجموع 380 شرکت‌کننده در این رویداد آسیایی حضور داشتند.

وی افزود:در بخش ساحلی تیم‌های ایران، افغانستان و هند در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند؛ در بخش نمایشی یا اسپدان ایران، افغانستان و اندونزی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و در بخش هنری نیز قهرمانی به ایران الف رسید و تیم‌های ایران ب و ترکیه در سکوهای دومی و سومی ایستادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز