با حمایت شبکه مستند صورت گرفت

مستند "سمفونی زاینده رود" ساخته می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۷:۵۴:۳۱
کد خبر: ۴۱۰۳۹۱
مستند سمفونی زاینده رود ساخته می شود
رییس انجمن سینماگران اصفهان پس از دیدار با مدیریت شبکه مستند، از تولید یک مجموعه مستند 13 قسمتی "سمفونی زاینده رود" با حمایت شبکه مستند خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان در حاشیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «روح‌الله» اصفهان، امیر تاجیک - مدیر شبکه مستند - با سیدمحسن طباطبایی‌پور دیدار و در این دیدار ساخت مجموعه مستند «سمفونی زاینده‌رود» را تصویب کرد.

تاجیک در این دیدار گفت: در ادامه حمایت‌های شبکه مستند سیما از فیلمسازان سراسر کشور، خوشحالیم که این‌بار با 13 کارگردان اصفهانی در مجموعه مستند «سمفونی زاینده‌رود» همکاری خواهیم داشت.

مدیر شبکه مستند یادآوری کرد: توجه ویژه شبکه مستند به فیلمسازان خلاق و مبتکر استان‌های مختلف تداوم خواهد یافت.

همچنین طباطبایی‌پور در سخنانی اظهار کرد: مجموعه مستند «سمفونی زاینده‌رود» با بررسی زاینده‌رود از زوایای مختلف در 13 قسمت با کارگردانی 13 مستندساز اصفهانی و با حمایت شبکه مستند سیما برای اولین‌بار در ایران ساخته می‌شود. هنوز کارگردانان این مجموعه انتخاب نشده‌اند و منوچهر مشیری مستندساز پیشکسوت کشور به‌عنوان مشاور پروژه مشغول بررسی طرح‌هاست.

این تهیه‌کننده توضیح داد: مجموعه مستند «سمفونی زاینده‌رود» با حمایت مالی شبکه مستند سیما و برخی ارگان‌ها در اصفهان، از جمله شهرداری اصفهان ساخته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز