سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

هدف من قرار گرفتن در جمع ۸تیم برتر آسیا است

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۹:۵۳
کد خبر: ۴۱۵۵۹۱
هدف من قرار گرفتن در جمع ۸تیم برتر آسیا است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمرینات فصل جدید این تیم را از تاریخ 28 یا 29 خرداد ماه جاری در اصفهان شروع خواهیم کرد و در چند پست به دنبال تقویت تیم هستیم.

به گزارش برنا از اصفهان یحیی گل محمدی دراولین مصاحبه ای که پس از تمدید قرارداد  انجام داد،  پیرامون تمدید قرارداد و برنامه های کلی خود در فصل پیش روی رقابتهای آسیایی و مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، صحبت کرد.

به نقل از سایت باشگاه؛ یحیی گل محمدی در این گفتگوی کوتاه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که برای سال سوم نیز در خدمت باشگاه بزرگ و حرفه ای ذوب آهن اصفهان خواهم بود و همیشه به بودن در این باشگاه افتخار کرده ام.

سرمربی موفق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سه شنبه گذشته با هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه ذوب آهن، جلسه صمیمانه و خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقطه نظرات دو طرف در مورد مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت . در مجموع به نتایج خوبی رسیدیم و امیدوارهستم که به مانند دو سال گذشته، در فصل آینده نیز همچنان مورد حمایت قدرتمندانه و خوب باشگاه و کارخانه قرار بگیریم و این حمایتها استمرار داشته باشد.

گل محمدی افزود: تمرینات فصل جدید تیم فوتبال ذوب آهن را از تاریخ 28 یا 29 خرداد ماه جاری در اصفهان شروع خواهیم کرد و در چند پست به دنبال تقویت تیم هستیم، ضمن اینکه به منوال دو سال گذشته به دنبال جذب بازیکنان جوان، جویای نام و آینده دار خواهم بود.

 وی درپایان تاکید کرد: "درهرحال در فصل گذشته تجربه خوبی درآسیا داشتیم و با استفاده از این تجربه ارزشمند، تلاش خواهیم کرد که در فصل بعدی حداقل درجمع هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم . من شخصا به آینده تیم فوتبال ذوب آهن بسیارامیدوار و خوش بین هستم و امیدوارم با حمایت بیش از پیش هواداران پرشور باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن، بتوانم دل این عزیزان را که زحمات بسیاری را متحمل می شوند شاد کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز