ارتقای فرهنگ ترافیکی اصفهانی ها

شهرداری ا صفهان حامی پویش مردمی ترافیک

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۰:۵۵
کد خبر: ۴۱۸۰۶۱
شهرداری ا
صفهان حامی پویش مردمی ترافیک
شهردار اصفهان گفت: شهرداری حامی پویش بزرگ مردمی ترافیک خواهد بود و امسال یکی از اولویت های ما ارتقای فرهنگ ترافیکی در شهر اصفهان است.

به گزارش برنا از اصفهان مهدی جمالی نژاد اظهارکرد: دست یافتن به هوای پاک و نظام ترافیکی منظم در شهر نیازمند برداشتن گام های مستحکم در مسیر فرهنگسازی، همدلی و همزبانی متولیان اجرایی و همراهی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان حامی این پویش بزرگ مردمی خواهد بود، ادامه داد: امسال یکی از اولویت های مهم شهرداری اصفهان ارتقای فرهنگ ترافیکی در شهر اصفهان به صورت ویژه و متمرکز است.

شهردار اصفهان با برشمردن استراتژی های عملیاتی شهرداری در زمینه حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد: استفاده از تبلیغات مستمر و موثر با رعایت مبانی روان شناختی، توسعه درگاه های ارتباطی، استفاده از ظرفیت مساجد، نهضت درون سازمانی، بهبود رفتارهای ترافیکی، نوآوری در زمینه افکار سنجی، مشارکت دهی سازمان های مردم نهاد، رصد مجامع مدیریت حمل و نقل شهری جهان و حضور موثر شهرداری اصفهان، تقویت اعتماد اجتماعی شهروندان و تلاش در جهت همگرایی و یکدلی و تفاهم بخشی از مهمترین برنامه های شهرداری در زمینه حمل و نقل است.

جمالی نژاد با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی شهرداری این است که این حرکت داخلی و خودمحور نباشد، تصریح کرد: به همین دلیل بخشی از این پروژه با همکاری سایر دستگاههای استان انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز