سهم اندک اصفهان در تشکل های اقتصادی

رفع مشکلات اقتصادی با هم افزایی تشکل ها

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۰:۲۰
کد خبر: ۴۱۹۷۴۷
رفع مشکلات اقتصادی با هم افزایی تشکل ها
رییس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هم افزایی تشکلهای اقتصادی منجر به رفع مسایل و مشکلات کلان فعالان اقتصادی می شود.

به گزارش برنا از اصفهان،محسن پورسینا در دومین جلسه کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان افزود: سه کمیته­ هماهنگی تشکل­ها و انجمن­های اقتصادی ، توسعه تشکل­های اقتصادی و کمیته بررسی قوانین و جمع­آوری اطلاعات جامع تشکل­های اقتصادی استان اصفهان ذیل کمیسیون تشکل ها تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد :این کمیته ها بر اساس نیاز امروز کمیسیون تشکیل شده و محدودیتی برای تشکیل کمیته های جدید نیست.  

رییس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ای آموزشی برای توانمندسازی تشکل های اقتصادی استان لازم و آموزش یکی از بخش های مهم کمیسیون تشکلهاست .

پورسینا با اشاره به  سهم استان اصفهان از  120 تشکل های اقتصادی ثبت شده اتاق ایران  تصریح کرد: اصفهان تنها دو تشکل از 120 تشکل موجود را ه نام خود ثبت کرده که این سهم متناسب با  ظرفیت های استان نیست .

سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیر در  این جلسه با اشاره به استقبال تشکلهای اقتصادی از تشکیل کمیسیون های تشکلها گفت:اتاق بازرگانی به عنوان مامنی برای فعالان اقتصادی و جامعه کار و تولید شناخته می شود و امیدواریم با فعال شدن تشکلهای اقتصادی در مسایل کلان و خرد  اقتصادی متمرکز عمل کنیم.

در ادامه رییس اتاق تعاون استان اصفهان در این جلسه خواستار توجه تشکل های اقتصادی به توسعه کسب و کار اعضایشان شد و ادامه داد :تشکیل بنگاه بازاریابی با سرمایه گذاران فعالان اقتصادی هر بخش می تواند زمینه توسعه کسب و کار را برای تولیدکنندگان فراهم سازد.

غلامرضا عبدالهی افزود:در  شرایط کنونی تولیدکنندگان با ظرفیت اندک فعالیت می کنند و تقاضا در بازار به پایین ترین حد خود رسیده است این بنگاه ه های بازاریابی می توانند در  سراسر دنیا به دنبال بازار  برای تولید کنندگان استان باشند.  

«مرتضی بیشه»عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار پرداختن عمقی تشکلهای اقتصادی به مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی شد و گفت:فعالان اقتصادی امروزه با چالش های بسیاری روبرویند که تشکلها می توانند بخشی از آن را با همکاری و هماهنگی بین یکدیگر برطرف کنند.

«مهدی جعفر پیشه»رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان اصفهان در این جلسه  نقش کمیسیون تشکلها را در هم افزایی تشکلهای اقتصادی استان مهم ارزیابی کرد.

«مجتبی ملااحمدی»نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ایجاد معاونت تشکلهای اتاق اصفهان در ساختار اجرایی شد و گفت:این معاونت می تواند به تقویت تشکلهای اقتصادی استان اصفهان  کمک کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز