احساس تکلیف هنرمندان درقبال محیط زیست

استفاده از ظرفیت هنری استان اصفهان در راستای حفاظت محیط زیست

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷:۱۲
کد خبر: ۴۲۰۳۱۵
استفاده از ظرفیت هنری استان اصفهان در راستای حفاظت محیط زیست
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت:ظرفیت هنری استان اصفهان این ویژگی را دارد که براساس مسئولیت مشترک با اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بتوان فعالیت های بزرگی را در راستای حفاظت محیط زیست رقم زد.

به گزارش برنا از اصفهان حمید ظهرابی روز دوشنبه در دیدار با رییس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به نقش اثر گذار هنرمندان در فرهنگ سازی محیط زیست افزود: در این زمینه هنرمندان باید با تمام توان وارد شوند و در حفاظت از محیط زیست بکوشند.

وی با اشاره به توسعه نامتوازن در شهرهای بزرگ و به وجود آمدن مشکلات، بحران ها و معضلات زیست محیطی گفت: در حوزه فرهنگ، هنر و آموزش در محیط زیست نیاز به کار بیشتر است و باید در این زمینه برنامه ریزی های ویژه و جامعی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان در حوزه محیط زیست همیشه فعال بودند و در این زمینه اقدام های خوبی را نیز در گذشته انجام دادند گفت: ظرفیت هنری استان اصفهان این ویژگی را دارد که براساس مسئولیت مشترک با اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بتوان فعالیت های بزرگی را در راستای حفاظت محیط زیست رقم زد.

ظهرابی در پایان خواستارتعامل و همکاری بیشتر حوزه هنری اصفهان و هنرمندان استان در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی زیست محیطی در قالب هنر برای مردم شد.

سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: ما در قبال وضعیت موجود محیط زیست کشور و استان احساس تکلیف می کنیم اگرچه تاکنون فعالیت هایی در راستای فرهنگ سازی محیط زیست توسط هنرمندان این حوزه انجام شده است لیکن آمادگی خود را برای مشارکت گسترده و مستمردر حفاظت ازمحیط زیست با به کارگیری مسئولیت اجتماعی هنرمندان در این زمینه اعلام می داریم.

در پایان این دیدار مقرر شد بمنظور عملیاتی ساختن سیاست های زیست محیطی نظام در حوزه فرهنگ ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و اولویت های استانی در این خصوص جلسات کارشناسی برای برنامه ریزی مشترک برای اجرا در طول سال برگزار شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز