برنامه های خلاقانه

استقبال از برنامه های تابستانه کانون پرورش فکری اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۳:۵۰
کد خبر: ۴۲۱۸۰۵
استقبال از برنامه های تابستانه کانون پرورش فکری اصفهان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تمام فعالیت هادر مراکز کانون پرورشی بر اساس پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان بوده و استقبال خوبی از برنامه های تابستان شده است.

به گزارش برنا از اصفهان، سید حامد عسگری‌فر از استقبال خوب خانواده‌ها جهت شرکت در کلاس‌های فصل تابستان مراکز کانون استان خبر داد.

به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، وی افزود: این کلاس‌ها و کارگاه‌ها در دو ترم و هر کدام در 12 جلسه برنامه‌ریزی شده که نوبت نخست آن از 22 خرداد شروع شده و ترم دوم آن نیز از اوایل مرداد ماه شروع خواهد شد که یکی از اهداف برگزاری کلاس‌های تابستانه کانون در دو ترم، استفاده از تمامی ایام تابستان و همچنین بالا بردن قدرت انتخاب خانواده‌ها جهت حضور فرزندان خود است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بر خلاقیت کودکان و نوجوانان در تمامی فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و بیان داشت: کانون پرورش فکری استان اصفهان با بهره‌گیری از مربیان مجرب و آموزش دیده کلاس‌های متنوعی را در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای این کودکان برگزار می‌کند.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های تابستانه کانون پرداخت و خاطرنشان کرد: در این چند سال با اضافه شدن فعالیت‌های جدیدی مانند آموزش رباتیک، الکترونیک، فیلم‌سازی، پویانمایی، مهارت محاسبات ذهنی(IQ MAS) و ... به برنامه‌های مراکز، تنوع فعالیت‌ها بیشتر شد و این موضوع رضایتمندی خانواده‌ها را در پی داشته است.

عسگری‌فر بیان کرد: در بخش فرهنگی کلاس‌های گوناگونی از جمله آشنایی با قرآن با شیوه‌های جدید، مهارت‌های خواندن ­و نوشتن، پرورش ­خلاقیت، آموزش ­تفکر، نجوم ­و در بخش هنری فعالیت­‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، نمایش عروسکی و ساخت عروسک، عکاسی، طراحی و موسیقی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: واحد ادبی هم در کارگاه‌های ویژه تابستان امسال کلاس‌های مهارت‌های خواندن و نوشتن، خلاقیت ادبی، آشنایی با متون کهن، نوشتن خلاق، کارگاه شعر و داستان را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند تا با پایان یافتن فصل تابستان، هدف خانواده‌ها از حضور در فعالیت‌های کانون که رشد فکری و پرورش خلاقیت‌های فرزندان خود است محقق شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز