مدیرشیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

اشتغالزایی و کسب در آمد با طرح پرورش ماهی در قفس

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵:۱۴
کد خبر: ۴۲۴۴۴۴
اشتغالزایی و کسب در آمد با طرح پرورش ماهی در قفس
مدیرشیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت : با اجرای طرح پرورش ماهی درقفس می توان در جهت افزایش آبزیان گام بلندی برداشت.

به گزارش برنا از اصفهان مهندس محمدرضا عباسی افزود : اجرای طرحهای  نوین آبزی پروری در منابع محدود آبی استان  ، با هدف استفاده مفید و موثرتر از  اهدافی است که در این راستا می توان به " طرح پرورش ماهی در قفس" اشاره نمود.

وی ادامه داد:  می توان با مدیریت و برنامه ریزی مناسب و انتخاب بهترین  مکان برای اجرای این طرح در سطح استان گام بلندی در جهت افزایش آبزیان برداشت .

مدیرشیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی ازطرحهای مدیرت شیلات استان از گذشته تا به حال اجرای طرح رهاسازی ماهیان سرد آبی و گرم آبی در دریاچه های پشت سد بوده است.

عباسی با شاره به تولید سالانه حدود نهصد تن ماهی از این منابع اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی  و تولیدات طبیعی این منابع در استان بخشی از سهم آبزی پروری استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان  جهاد کشاورزی استان اصفهان،  بااستقرار قفس در دریاچه های پشت سد و آب بندانهای استان و تغذیه دستی ماهیان و بطور کل مدیریت کردن در زمان ،تعداد و نوع گونه ماهی با توجه به شرایط کمی و کیفی آب  می توان گام جدی دیگری در جهت  تولید آبزیان پرورشی واشتغالزایی و کسب در آمد  برداشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز