مسکن مهر معضل استان تلقی می شود

۷هزار مسکن مهربدون متقاضی در استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۰:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۸۱۴
۷هزار مسکن مهربدون متقاضی در استان اصفهان
استانداراصفهان گفت: مسکن مهر اولویت دولت تدبیر و امید نبود ولی خود را متعهد به تکمیل و تحویل آن به متقاضیان کرده است.

به گزارش برنا از اصفهان دکتر رسول زرگرپور در جلسه شورای مسکن استان، اظهارداشت: مسکن مهر پروژه ی بزرگی بود که در دولت قبل به دلایل مختلف آغاز گردید و دولت تدبیر و امید نیز آن را به عنوان پروژه ی اولویت دار خود معرفی نکرد ولی اعلام نمود که متعهد به تکمیل و تحویل آن به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه شهرداران و سایر مدیران باید تلاش نمایند که قانون را در خصوص مسکن مهر موسع تفسیر نمایند، ادامه داد: عدم تکمیل این پروژه بعنوان معضل استان تلقی می شود و همه باید دست به دست هم بدهند که هر چه سریعتر تکمیل گردد و مشکلات برطرف شود.

رسول زرگرپور به بیان مشکلات این طرح پرداخت و افزود: متقاضیان مسکن مهر عموماً از قدرت مالی محدودی برخواردار هستند و به همین دلیل با مشکل مواجه شده اند و انبوه سازان نیز باتوجه به اینکه عدد و ارقام براساس منطق تنظیم نشده است و همچنین حجم بالای آن در فشار هستند و دستگاه های اجرایی نیز برای اجرا و آماده سازی خدمات روبنایی و زیربنایی در فشار هستند.

وی تعداد کل مسکن مهر استان را ۱۶۱ هزار مسکن خواند و تصریح کرد : ۷ هزار مسکن مهر بدون متقاضی است ۱۳۸ هزار مسکن آماده ی تحویل و تحویل داده شده است و ۱۵۵۴۶واحد باقی مانده است و امیدواریم که در چندماه آینده کل واحدهای باقی مانده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان در این جلسه پس از گزارش انجمن صنفی انبوه سازان ، در خصوص رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید فولاد شهر، مسائل مربوط به بیمه مساکن مهر استان و وظایف دستگاه های خدمات رسان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاد گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز