تثبیت ۶۵۳۸ شغل و ایجاد ۳۹۱۶ شغل جدید

اصفهان رتبه اول کشور در ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۶۲۲۵
اصفهان رتبه اول کشور در ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی
استاندار اصفهان گفت: اصفهان رتبه اول کشور در ثبت نام واحد های اقتصادی برا دریافت تسهیلات حمایتی دولت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش برنا از اصفهان دکتر رسول زرگرپور در هفدهمین جلسه ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهارداشت: استان اصفهان از لحاظ ثبت نام واحدهای اقتصادی برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت رتبه ی اول را در کشور دارد و در معرفی متقاضیان به بانک ها برای دریافت تسهیلات رتبه ی سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۲۳ جلسه در کارگروه های تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده و ۱۱۲۵مصوبه به تصویب رسیده که ۶۹۶ مصوبه آن تاکنون اجرا شده است،.۴۲۹ مصوبه نیز در دست اقدام می باشد.

زرگرپور با اشاره به اینکه ۲۷۴۰ واحد برای دریافت بسته ی حمایتی دولت تاکنون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۲۱۰ مورد مربوط به بخش کشاورزی می باشد، گفت: در جلسات آینده باید عملکرد بانک ها مورد توجه قرار گیرد تا روند معرفی واحدها به بانک ها برای دریافت تسهیلات تسریع شود و خروجی آن ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰۹ درخواست برای دریافت بسته ی حمایتی دولت مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۴۸ درخواست تایید شده است که ۲۵۷ مورد از این درخواست ها مربوط به واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و ۹۱ درخواست مربوط به طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت بوده است.

مدیریت ارشد استان تصریح کرد: در مجموع با ارائه ی این تسهیلات ۶۵۳۸ شغل تثبیت و ۳۹۱۶ اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه ی مسئولان کشور معتقدند که مشکلات اقتصادی مهمترین چالش کشور است، گفت: برای رفع این مشکلات، اقتصاد مقاومتی حرف اول را خواهد زد.

استانداراصفهان با بیان اینکه دولت بیشتر بر روی حل مشکلات واحدهای کوچک اقتصادی متمرکز شده است،اضافه کرد: بسته ی حمایتی دولت به واحدهای کوچک به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان،در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز