آخر هفته های جذاب با جشنواره ملی زاینده رود

المپیک بازی های تحرکی و مسابقات ماشین های کنترلی خانگی در اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۲۶۲۹۱
المپیک بازی های تحرکی و مسابقات ماشین های کنترلی خانگی در اصفهان
کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک استان اصفهان در قالب جشنواره ملی زاینده رود مسابقات ماشین های کنترلی خانگی و المپیک بازی های تحرکی را برگزار می کند.

به گزارش برنا از اصفهان رئیس کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان با همکاری این هیات همزمان با عید سعید فطر جشنواره ملی زاینده رود را در مسیر رودخانه از پل خواجو تا پل شهرستان برگزار می کند.

 محمد مهدی کاظمی در اینباره به برنا گفت: برای اولین بار در کشور و اصفهان مسابقات ماشین های کنترلی خانگی و المپیک بازی های حرکتی(کینکت) را برای عموم شهروندان اصفهانی برگزار می کنیم .

 وی ادامه داد: امروزه درهر خانه ای ماشین کنترلی پیدا می شود. به همین خاطر تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته ایم و پیش بینی می کنیم با استقبال خوبی از سوی خانواده ها مواجه شود. از همین جا از همه شهروندان اصفهانی دعوت می کنیم تا در این مسابقه مهیج شرکت نمایند.

رئیس کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک استان اصفهان یادآور شد: برای شرکت در مسابقات ماشین های کنترلی کافی است خانواده ها،روز پنجشنبه 17 تیرماه از ساعت18 عصر به همراه ماشین کنترلی در ورزشگاه آبشار حاضر شوند. المیپاد بازی های حرکتی نیز در همین محل برگزار می شود وعلاقمندان می توانند همانجا برای ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است که جشنواره ملی زاینده رود در 17 رشته ورزشی به مدت سه روز در حاشیه بستر خشک زاینده رود برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز