همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود

جشنواره ورزشی تفریحی ملی زاینده رود را از دست ندهید

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۵:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۰۹۴
جشنواره ورزشی تفریحی ملی زاینده رود را از دست ندهید
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان از برگزاری مسابقات مهیج و مفرح ورزشی همزمان با عید سعید فطر در حاشیه بستر خشک رودخانه زاینده رود داد.

به گزارش برنا از  اصفهان حمیدرضا غزنوی با بیان این مطلب افزود: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آشنایی مردم با رشته های نوین و مُهیج  آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه می یابد.

وی اضافه کرد:برگزاری پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور، پرواز نمایشی پاراموتور، پرواز با بالن(متقاضیان عمومی)، سقوط آزاد(بانجی جامپنگ)، تفریح و ورزش همگانی با ماشین های کنترلی، تفریح و ورزش همگانی با ماشین های رُباتیک، مسابقات عمومی ماشین‌های کنترلی، مسابقات جایزه بزرگ کشور در رشته بازی های رایانه ای از جمله برنامه های جشنواره ملی ورزشی زاینده رود است.

غزنوی گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال رومیز استان، مسابقات عمومی دارت شهر اصفهان، مسابقات انتخابی طناب کشی استان، مسابقات انتخابی جهت یابی استان، مسابقات بُرد جهت یابی عمومی، مسابقات چهارجانبه راگبی کشوری، مسابقات بین دو تیم بیس بال استان، مسابقات چهارجانبه سپک تاکرا از جمله مسابقات تدارک دیده شده برای این جشنواره است.

به گفته وی، مسابقات بین المللی جام زاینده رود کریکت با حضور تیم هایی از کشورهای ایران - هندوستان و پاکستان، اولین دوره مسابقات بین المللی سافتبال بانوان جام زاینده رود با حضور اصفهان -گرجستان – عراق، مسابقه دوستانه بین دو تیم فتوالی اصفهان، فستیوال قایق اژدها (دراگون بت)، مسابقات جت اسکی قهرمانی استان و نمایش های اسکی روی آب بخش دیگری از رقابت های این جشنواره را شامل می شود.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان، محل برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی در اصفهان را در حد فاصل پل خواجو و پل شهرستان و همچنین در مجموعه ورزشی آبشار اعلام و تصریح کرد: با توجه به بسته شدن آب زاینده‌رود، دو رشته اسکی روی آب و جت اسکی در دریاچه ذوب‌آهن زرین‌ شهر برگزار می‌شود.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: تمام 24 شهرستان اصفهان حداقل با شش رشته ورزشی در این جشنواره ملی ورزشی حضور دارند.

غزنوی اظهار کرد: با توجه به خشک شدن زاینده‌ رود و اهمیت آن برای مردم اصفهان قرار شد تا محور این جشنواره برای احیای زاینده ‌رود باشد و با موضوعات شهروند، محیط ‌زیست و ورزش برگزار شود که در این جشنواره قهرمانان رشته‌ های مختلف به لحاظ حمایت از محیط‌ زیست، سفیران محیط‌ زیست اعلام خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های این جشنواره در حاشیه رودخانه زاینده‌رود از پل خواجو تا پل شهرستان برگزار می‌شود تا مسئولان، دغدغه و علاقه‌ مردم را نسبت به بسته شدن زاینده‌رود از نزدیک ببینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز