با انتقال محل برگزاری نماز جمعه به مصلی

جمع آوری داربست ها از مسجد امام درحال انجام است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۴:۲۸
کد خبر: ۴۲۸۶۷۰
جمع آوری داربست ها از مسجد امام درحال انجام است
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت : با توجه به بهره برداری از مصلی بزرگ اصفهان و برگزاری نماز جمعه در این مکان ،داربست ها و چادرهای مراسم نماز جمعه اصفهان از مسجد امام در حال جمع آوری است.

به گزارش برنا از اصفهان فریدون اله یاری ادامه داد: با انتقال فریضه الهی نماز جمعه به مصلی بزرگ اصفهان، کار جمع آوری داربست ها و چادر های نصب شده در صحن مسجد تاریخی امام ( ره) توسط همکاران محترم ستاد نماز جمعه اصفهان آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به ویژه استاندار فرهیخته استان اصفهان، تآکید کرد: با مساعدت های بی دریغ این بزرگواران از ابتدای ماه مبارک رمضان فریضه الهی نماز جمعه اصفهان به مصلی بزرگ و جدید التآسیس اصفهان انتقال یافت، لذا از دو روز گذشته، کار جمع آوری داربست ها و چادر های نصب شده در صحن مسجد تاریخی امام اصفهان آغاز گردید.

وی تآکید کرد: با این اقدام ارزشمند فرهنگی نه تنها فریضه دینی و سیاسی نماز جمعه در مکانی با امکانات مناسب و مورد نیاز نماز گزاران محترم ( درماه های گرم و سرد سال) برگزار خواهد شد، بلکه با این اقدام فرهنگی کار حفاظت، نظارت و مرمت بنای تاریخی و با شکوه مسجد امام اصفهان نیز با سهولت بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز