اصفهان میزبان دومین کنفرانس بین المللی سیمای سرزمین

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۳۰۳۷۳
اصفهان میزبان دومین کنفرانس بین المللی سیمای سرزمین
دبیر اجرایی کنفرانس اکولوژی سیمای سرزمین گفت: دومین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین روزهای پنجم و ششم آبان امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش برنا از اصفهان، روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: این کنفرانس با هدف معرفی و توسعه روش ها و دستاوردهای جدید درعلم اکولوژی سیمای سرزمین و ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل نظر میان پژوهشگران، متخصصان، دانشجویان و فعالان در عرصه­ منابع طبیعی با رویکرد سیمای سرزمین برگزار می شود.

تنوع زیستی و حفاظت در مقیاس سیمای سرزمین، تغییر کاربری اراضی، ارزیابی و مدیریت سیمای سرزمین، اقتصاد، سیاستگذاری، مسائل اجتماعی، حقوق، مشارکت های مردمی در مدیریت پایدار سیمای سرزمین و تغییرات اقلیمی و نقش آن بر ساختار و عملکرد اکوسیستم ها از جمله محورهای این رویداد علمی است.

از دیگر محورهای این کنفرانس می توان به طراحی محیط زیست و بهسازی منظر و فضای سبز متناسب با تغییرات اقلیمی، مدیریت و پایش آلودگی های زیست محیطی در مقیاس سیمای سرزمین، مدیریت اکوسیستم های نیمه طبیعی و شهری با تأکید بر اصول اکولوژی سیمای سرزمین و کاربرد فنون سنجش از دور و GIS در مدیریت و پایش سیمای سرزمین، اشاره کرد.

دبیر اجرایی کنفرانس اکولوژی سیمای سرزمین گفت: کارگاه های تخصصی در زمینه اکولوژی سیمای سرزمین با حضور اساتید برجسته از دانشگاه های معتبر دنیا، مهمترین بخش جنبی این رویداد علمی بین المللی است.

علی لطفی افزود: آخرین زمان پذیرش مقاله در این کنفرانس، 20 مردادماه سال جاری است و ثبت نام نیز تا 15 مهر ادامه دارد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال مقاله و ثبت نام در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی http://www.ialeconf-iut.ir مراجعه کنند.

نخستین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین آبان ۱۳۹۲ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز