۹۹درصدازتست سرد طرح ریل ذوب آهن انجام شد

آینده درخشان اقتصادی برای ذوب آهن

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۳۲۶۸۸
آینده درخشان اقتصادی برای ذوب آهن
استاندار اصفهان گفت:ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی بخوبی در جهت اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور که به همراه معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در آستانه راه اندازی پروژه ی خط تولید ریل ملی ذوب آهن اصفهان از این پروژه بازدید نمودند افزود:ذوب آهن طی دوسال گذشته تلاش های زیادی را درجهت کاهش مصرف انرژی و قیمت تمام شده محصولات و افزایش بهره وری انجام داده است.

 وی با بیان اینکه درون زا و برون گرایی از رویکردها اساسی اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی با هدف تنوع تولید و افزایش بهره وری تجهیزات و نیروی انسانی بخوبی در جهت اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

رسول زرگرپور بر تلاش ذوب آهن در زمینه افزایش تولید و صادرات تاکید کرد و افزود: این شرکت درآینده ای نزدیک ضمن پشت سرگذاشتن مشکلات قبلی با تولید ریل ملی و حرکت به سمت صادرات ازآینده درخشان اقتصادی نیز برخوردار خواهد شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری  پروژه ی تولید ریل ملی برای تست هماهنگی ابتدا مرحله آزمایش سرد در آن انجام می شود و در صورتی که پاسخ این مرحله مثبت و مطلوب بود ، تست گرم و تولید محصول نهایی آغاز می شود.شایان ذکر است که هم اکنون ۹۹ درصد از تست سرد طرح ریل در ذوب آهن انجام گرفته است که پس از آن تست گرم و تولید محصول نهایی انجام می شود.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز