خرید های تضمینی

مهره های تاثیر گذار فوتبال اصفهان

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۱۴۰
مهره های تاثیر گذار فوتبال اصفهان
سپاهان و ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات پرکار و کم کار بودند. اما هر دو تیم خرید هایی داشته اند که می تواند نقش تاثیر گذاری در پایان لیگ در جایگاه آن ها در جدول داشته باشد.

به گزارش برنا از اصفهان لیگ برتر شانزدهم درحالی آغاز می شود که سپاهان فصل نقل و انتقالات را با تمام توان پشت سرگذاشت و مهره های زیادی را جذب و لیست بلندی برای فروش عرضه کرد. آن سوی دیگر میدان ذوب آهن که تا 9خردادماه درگیر مسابقات جام حذفی بود ، دیر وارد میدان پرالتهاب نقل و انتقالات شد و برخلاف رقیب همشهری اش بی سرو صدا تعدادی بازیکن خرید و تعدادی را به تیم های دیگر منتقل کرد.

در این بین دونفر در لیست هر دو تیم به خرید های داغ و تاثیر گذار معروف شده اند. مهرداد محمدی در سپاهان و احسان پهلوان در ذوب آهن. البته رفتن کاوه رضایی از ذوب آهن هم پرآوازه شد. درست مثل ماندن محرم نویدکیا در سپاهان.

مهرداد در سپاهان

بعد از پیوستن میلاد محمدی به لیگ روسیه مهرداد هم مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است و در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد به عنوان یک ستاره به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ‌برتر بپیوندد. سپاهان بازیکنان تاثیرگذاری مثل فرید کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی و حتی محرم نویدکیا را در اختیار دارد اما به نظر می‌رسد مهرداد محمدی مهمترین بازیکن این تیم در لیگ شانزدهم باشد.

پهلوان در ذوب‌آهن

احسان پهلوان موفق شده در سال‌های گذشته سیر صعودی داشته باشد تا جایی که امروز مهمترین ستاره تیمش است. پهلوان در پست وینگر چپ یکی از بهترین بازیکنان لیگ‌برتر است و امسال هم یحیی گل‌محمدی روی نفوذهای او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز