رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

اصفهان مرکز برگزاری جشنواره های بزرگ سینمایی

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۹۴۰
اصفهان مرکز برگزاری جشنواره های بزرگ سینمایی
رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با راه اندازی سالن‌های سینمایی مجموعه سیتی سنتر اصفهان، این شهر مرکز برگزاری جشنواره های بزرگ سینمایی می‌شود.

به گزارش برنا از اصفهان ، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  بعد از بازدید از سالن های سینمایی مجموعه قلب شهر در اصفهان با رسول زرگرپور استاندار اصفهان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار در خصوص برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر کودک، بحث ظرفیت‌های سینمایی استان و سالن‌های سینمایی در دست احداث، سینمای هنر و تجربه و توسعه سینمایی استان اصفهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.در این دیدار مقرر شد سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری استانداری اصفهان، این استان را به سمت برگزاری اتفاقات بزرگ سینمایی سوق دهند.

 حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از سالن‌های سینمایی در دست ساخت سیتی سنتر اصفهان گفت: این سالن‌ها به عنوان یکی از بهترین سالن‌های سینمایی کشور خواهد بود که قابلیت اجرای جشنواره ها و برنامه های در سطح ملی را داشته و با راه اندازی این سالن‌ها، می توان جشنواره‌ها را به آن منتقل کرد.

شایان ذکر است در مجموعه سیتی سنتر اصفهان ٧ سالن سینما دیده شده که تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفتنی است بازدید رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن سینما در دست ساخت سیتی سنتر اصفهان با حضور معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انجام شد.

 رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از سالن‌های سینمای اصفهان بازدید نمود.

ایوبی در جریان این بازدید از سینماهای فلسطین، ساحل و خانواده بازدید نمود؛ سینما خانواده قرار است به ٤ سالن سینمایی تبدیل شود که عملیات بازسازی آن با حضور رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

 

 

 

 

نظر شما