سپاهان ۳-۱ استقلال خوزستان

یکی از قدرت های فوتبال ایران را بردیم

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۶:۴۰
کد خبر: ۴۴۲۲۰۴
یکی از قدرت های فوتبال ایران را بردیم
سر مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ز حریف شناخت خوبی داشتیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و به بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم که آقای کی روش این بازی را دیده باشد .این تیم سپاهان است، بزرگ است و باید در تیم ملی بازیکن داشته باشد.

به گزارش برنا از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، عبداله ویسی  در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ایران که زحمت زیادی می کشند تبریک می گویم. یک بازی بسیار سخت داشتیم که باید با همه وجود بازی می کردیم و یکی از تیم های قدرتمند ایران را بردیم که بهترین تیم چنند سال اخیر خوزستان است.

وی ادامه داد:از حریف شناخت خوبی داشتیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و به بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم که آقای کی روش این بازی را دیده باشد و به توانایی های بازیکنان ما پی برده باشد. این تیم سپاهان است، بزرگ است و باید در تیم ملی بازیکن داشته باشد.

سرمربی سپاهان در مورد این که به تیم استقلال خوزستان هم علاقه دارد یا خیر  گفت: تیم استقلال خوزستان برایم قابل احترام است و با این تیم زندگی کردم و دوستش دارم. اما الان و در این بازی  طرفدار سپاهان هستم و به این تیم علاقمندم. تیم استقلال خوزستان را هم خیلی دوست دارم و این تیم هم فوق العاده است.

وی در مورد آینده سپاهان در این فصل نیز گفت: مردم از روز اول چشم انداز تیم ما را می دانستند و کسی بر علیه ما حرف نزد مگر منفی بافان که پاسخ این منفی بافان را هم ما در  زمین مسابقه می دهیم.

ویسی در خصوص استقبال هواداران از بازی های سپاهان اظهار داشت: استقبال هواداران از بازی های سپاهان خوب است. اگر به نقش جهان برویم هواداران بیشتری به حمایت ما می آیند و امیدوارم مقابل پیکان در نقش جهان بازی کنیم و در آن ورزشگاه پذیرای هوادران مان باشیم.

سرمرب سپاهان در خصوص خط دفاعی تیمش نیز گفت: برای نوع فکری بعضی ها که می گویند خط دفاعی ما ضعیف و آسیب پذیر است متاسفم. استقلال خوزستان  تیمی است  که به همه تیم ها گل می زند. خط دفاعی ما خیلی خوب کار کرد و به تیم استقلال خوزستان که به همه تیم ها گل می زند موقعیت گل نداد. ما فقط دو سه تا کرنر به حریف دادیم که این هم خیلی طبیعی است. حتی بارسلونا هم به تیم حریفش کرنر می دهد. ما موقعیت به حریفان ندادیم. در پایان فصل خط دفاعی ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ خواهد شد. ما در بازی قبلی به نفت هم موقعیت گل ندادیم. ما توانستیم فضاهای مهاجمان خوب استقلال خوزستان را ببندیم. تک تک مهاجمان استقلال خوزستان در هر بازی دو سه بار صاحب موقعیت گل می شوند. این خط حمله فوق العاده و خیلی قدرتمند است و این ما بودیم که به این خط حمله قوی فرصت گل ندادیم.

وی در خصوص مهاجم برزیلی تیمش که امروز برای اولین بار به میدان رفت گفت: پدرو هنوز صد در صد آماده نیست و آن مصدومیت کشیدگی را هنوز به همراه دارد. از او خیلی راضی هستم و اگر بچه ها نوع بازی اش را بشناسند نهایت استفاده را از او خواهیم برد.

عبدالله ویسی در خصوص به کار گیری تاکتیک های مختلف در هر بازی نیز خطار نشان ساخت: ما در هر بازی یک تاکتیک خاص داریم و خواسته های مان متفاوت است. در بازی قبلی به دنبال توپ های بلند بودیم و امروز هم دنبال حفظ توپ بودیم که آنها را بکشانیم جلو و از جلوی دفاع های شان استفاده کنیم و شوت بزنیم. در نیمه دوم هم برای حفظ توپ آمده بودیم و ضد حمله که به خواسته های مان رسیدیم.

ویسی در دفاع از دروازه بان تیمش به منتقدان این گلر برزیلی گفت: همه می گویند بهترین دروازه بان ایران خسوس است. گلی که امروز خسوس خورد را دیدید؟ من هم در دروازه بودم آن توپ را می گرفتم. اما حالا شما می گویید که گلر ما تنبل است. این سازمان بدنی اش اینطوری است وگرنه عملکردش خوب است.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص حضورش در جمع بازیکنان این تیم قبل از آغاز بازی گفت: بازیکنان استقلال از من ناراحت بودند که هنگام جدایی از این تیم خداحافظی نکردم. من بعد از آمدن از اهواز به اصفهان حتی یک شب هم به اهواز نرفتم و رفتم در بین آنها که از دل شان در بیاورم و برای همین قبل از بازی رفتم بین شان.

ویسی در خاتمه در خصوص کاپیتان تیمش نیز گفت: محرم را آوردیم به ما کمک کند و الان دارد کمک می کند و بازی به بازی هم بیشتر برای ما بازی می کند. او در بازی اول ۱۵ دقیقه برای ما بازی کرد، در بازی دوم ۲۵ دقیقه و در بازی سوم نیز ی۳۵ دقیقه به میدان رفت و بازی به بازی هم بهتر می شود. کلا از محرم راضی هستم از نظر اخلاقی و فنی از او راضی هستم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز