دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۲۵۱
برگزاری مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های استان اصفهان
دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان از برگزاری فیزیک قهرمانی باشگاه های استان اصفهان در پایان مرداد ماه خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، مجتبی محمدی با اعلام این خبر به برنا گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان در 28 و 29 مرداد ماه سال جاری مسابقات فیزیک (بادی کلاسیک و پرورش اندام) را بین باشگاه های استان برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد:این رقابت ها با نام جام استاد سمرقندی در سالن پیروزی برگزار می شود و تلاش می کنیم همچون مسابقات مچ اندازی در عیاری بالاتر از استانداردهای کشوری برگزار نماییم.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان خاطرنشان کرد: درکل همیشه سطح مسابقات بدنسازی و پرورش اندام که از سوی هیات استان اصفهان برگزار می شود بسیار بالاتر از سطح کشوری است و خود فدراسیون نیز به این موضوع واقف است.

محمدی یادآور شد: در این دوره از مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های استان از پیشکسوتان و خانواده شهدا تقدیر خواهیم کرد. همانطور که در مسابقات مچ انداز ی از مهدی یارعلی قهرمان بدنسازی مسابقات جهانی به دلیل اهداء مدال طلای خود به آستان قدس رضوی تقدیر و تجلیل کردیم در این دوره از رقابت ها نیز مراسم تجلیل خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز