خمینی شهر میزبان بیشترین سفرهای سیاحتی _زیارتی استان اصفهان

بهره برداری از فاز اول پایانه مسافربری خمینی شهر

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۹:۱۸
کد خبر: ۴۴۸۶۲۵
بهره برداری از فاز اول پایانه مسافربری خمینی شهر
رئیس اداره مسافر اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان اصفهان از بهره برداری از مرحله اول پایانه مسافربری خمینی شهرکه با مشارکت بخش خصوصی وشهرداری درحال احداث است خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان اصفهان ،کیوان رحیمی افزود: فعالیت شرکت های مسافربری در خمینی شهرتاکنون به صورت تک واحدی بوده که این امرعلاوه بر معضلات ترافیکی ، آلودگی های صوتی و زیست محیطی بی شماری را ایجادکرده بود ،اما با احداث این پایانه علاوه بر رفع این مشکلات، بدلیل استقرار تمامی شرکتهای مسافربری در یک محل ، مسافرین می توانند شرکت مسافربری و  ناوگان دلخواه خود را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد :شهرستان خمین شهر همیشه  نسبت به دیگر شهرستان های استان میزبان بیشترین سفرهای سیاحتی _زیارتی بوده که تمامی این سفرها بصورت پراکنده و از نقاط مختلف این شهرستان انجام می شد ولی با شروع بکار پایانه ، ازاین پس سفرها به صورت متمرکزازمحل پایانه خمینی شهرانجام خواهد گرفت.

رئیس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان اصفهان تصریح کرد : در حال حاضرحدود 2000دستگاه اتوبوس،2500دستگاه مینی بوس وحدود 900 دستگاه سواری کرایه دراستان اصفهان فعالیت دارند که ازاین تعداد 31 دستگاه مختص به شهرستان خمینی شهر می باشد.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر 3شرکت مسافربری در خمینی شهر مشغول به فعالیت وتعداد ناوگان مسافری تحت پوشش این شرکت ها 31دستگاه می باشد که از این تعداد 10دستگاه اتوبوس ویژه ،15دستگاه اتوبوس عادی ، 4دستگاه مینی بوس و 2دستگاه سواری کرایه می باشد و مقاصد سرویس دهی این شرکت ها وناوگان تحت پوشش آنها ، تهران،مشهد،شهرکرد، قم ،الیگودرز، شیراز ویزد و اهواز می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز