دپوی کانتینر در کنار ریل راه آهن اصفهان

قرار بود ذوب آهن در تولید ریل ملی خودکفا باشد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۸:۳۴
کد خبر: ۴۵۰۲۸۰
قرار بود ذوب آهن در تولید ریل ملی خودکفا باشد
مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی صندوق راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت دپوی کانتینری در اصفهان، بیان داشت: ما در کنار ریل راه آهن اصفهان ، باید زمینی برای دپوی کانتینری در نظر بگیریم.

سیاوشی در ادامه در خصوص قرارداد واردات ریل از هند با وجودی که این توان در شرکت ذوب آهن اصفهان ایجاد شده است، گفت: شرکت ذوب آهن تاکنون چندین مرحله برای تولید ریل ملی، زمان اعلام کرده که آخرین تاریخ خرداد 95 بود و این موضوع در دستور کار راه آهن قرار گرفت که با بهره برداری این طرح، برای خرید کسب تکلیف کند.

وی ادامه داد: قرار بود ذوب آهن در تولید ریل ملی خودکفا باشد اما اقدام به وارد کردن شمش تولید ریل کرد در حالیکه این ریل باید در داخل تولید می شد.

وی تاکید کرد: هر زمانی شرکت ذوب آهن آماده عرضه ریل ملی شد ما نیز اقدامات لازم را برای قرارداد خرید ریل انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی صندوق راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر به هزاران کیلومتر ریل نیاز داریم، تصریح کرد: امیدواریم تا زمانی که ریل ها از هند وارد کشور می شود ریل ملی ذوب آهن نیز آماده بهره برداری نهایی شود.

نشست مشترک کمیته توسعه صادرات کالا و کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان با حضور مدیر شرکت توسعه بازرگانی صندوق راه آهن ،مدیرکل راه آهن استان اصفهان و مسوول اقتصادی سفارت ایران در هلند  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 

نظر شما