همزمان با هفته دولت

افتتاح ۴۴ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در فریدون شهر

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۶:۳۸:۵۵
کد خبر: ۴۵۰۴۶۳
افتتاح ۴۴ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در فریدون شهر
همزمان با هفته ی دولت و با حضوراستاندار اصفهان در شهرستان فریدونشهر، ۴۴ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا از اصفهان، افتتاح ۴۴ طرح عمرانی شهرستان فریدون شهر و آغار عملیات آسفالت بلوار بسیج محله ی وحدت آباد این شهرستان با حضور دکتر رسول زرگرپور صورت گرفت.

سالن چندمنظوره ی کریم اهل البیت با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان و بهره برداری از مخزن ۳۰۰ متر مکعبی و شبکه ی آب شرب قلعه سرخ از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین طرح بهسازی و آسفالت آنتنی های ۱۱ روستای پیشکوه به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهره برداری و افتتاح طرح های آبیاری تحت فشار و واحد تولید پرورش ماهیان سرد آبی از دیگر پروژه هایی بود که در سفر استاندار اصفهان به شهرستان فریدونشهر صورت گرفت.

آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهری شهر برف انبار، بهره برداری از سه طرح مخابراتی دهستان چشمه لنگان وآغاز اجرای طرح هادی ۱۷ روستای شهرستان فریدونشهر نیز با حضور برگزارشد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان ،بازدید از مزرعه ی نمونه ی کشاورزی ۷۰ هکتاری سیب زمینی با روش آبیاری قطره ای و بازده ی بسیار بالا و با کشت گونه های اصلاح شده از دیگر برنامه های استاندار اصفهان در سفر به شهرستان فریدونشهر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز