همزمانی برگزاری کمیسیون بودجه با مراسم استقبال از سهراب مرادی

به دنبال ارتقاء جایگاه واقعی ورزشکاران هستیم

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۱:۰۱
کد خبر: ۴۵۱۳۶۹
به دنبال ارتقاء جایگاه واقعی ورزشکاران هستیم
برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهری و استانی برگزاری مراسم استقبال برای سهراب مرادی اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش برنا از اصفهان ،ستاد استقبال از سهراب مرادی، چند روز قبل از بازگشت این قهرمان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری مدیرکل ، هیات وزنه برداری استان، باشگاه ذوب آهن، بسیج ورزشکاران و سازمان ورزش شهرداری برای استقبال با برنامه و هرچه باشکوه تر از مدال آور اصفهانی المپیک تشکیل شد .

طبق برنامه اعلام شده از سوی این ستاد، دوشنبه یکم شهریور ماه مراسم استقبال از سهراب مرادی برگزارشد. درست در همین روز انجمن ایپس(خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ورزشی) با هماهنگی روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه دعوت شده بودند تا به همراه تیم فوتبال سپاهان از کارخانه فولاد مبارکه بازدید کنند. تا اینجا یعنی تداخل برنامه و عدم هماهنگی با اصحاب رسانه که مسئول انعکاس اخبار هستند. گفته شده که اداره کل ورزش و جوانان دعوت نامه حضور در مراسم استقبال را به همه ارسال کرده اند.

اما تعدادی از نمایندگان مجلس, اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان در اینباره اظهار بی اطلاعی کرده  و از نبود حضور شان در مراسم استقبال ابراز ناراحتی کرده اند. انگار آنطور که باید و شاید هماهنگی و برنامه ریزی برای استقبال دقیق نبوده است.

با این حال مردم سده لنجان و مسئولان این شهر به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیات وزنه برداری استان اصفهان و مدیرعامل شرکت ذوب آهن و مردم اصفهان استقبال خوبی از ورزشکار طلایی المپیک خود به عمل آوردند و جای خالی مسئولان تا حدی را برای سهراب پر کردند.

حیدعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در باره عدم حضور خود و سای رنمایندگان در مراسم استقبال از سهراب مرادی به برنا گفت: مسولین ورزشی باید هماهنگی لازم را انجام می دادند و اگر کوتاهی کرده باشند قابل اغماض نیست .ولی شاید اطلاع رسانی لازم انجام نشده تا برنامه استقبال در شان عزیزقهرمانمان برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد:اما نباید از نمایندگان مجلس انتظار داشت که وسط هفته جلسات قانونگذاری را ترک و در مراسم استقبال شرکت کنند که اهمیت ندادن به فرایند قانونگذاری و ترک جلسات مجلس خود بی احترامی به ساحت مجلس  بوده و در شان ملت شریف ایران نیست .

عابدی خاطرنشان کرد:امید است خبرنگاران عزیز اطلاع رسانی دقیق و منطبق با وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی را لحاظ فرمایند و ما در مجل نیز تلاش می کنیم که بتوانیم با پیگیری قانونی جایگاه واقعی ورزشکارانمان را ارتقا دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز