تجلیل از قهرمان نوجوان اسکواش اصفهان

تاسیس اسکواش لند در ظرف ۲ سال

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۵۴۳۰۰
تاسیس اسکواش لند در ظرف ۲ سال
مراسم افتتاحیه کورت‌های اسکواش لند مجموعه ورزشی پرواز، و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان ، فرمانده پایگاه چهارم رزمی هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز اصفهان) در این مراسم اظهار داشت: حدود 2 سال است تمام تلاشمان را بر این معطوف کردیم تا بتوانیم در یکی از بهترین شهرهای کشور اقدامات شایسته‌ای در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد اسباب نشاط، سلامت و روحیه برای شهروندان اصفهان فراهم کنیم.

امیر سرتیپ  نوربخش باقری افزود: مجموعه ورزشی پرواز در 17 رشته ورزشی تأسیس شد. در طی این 2 سال توانستیم مجموعه زمین‌های بسیار خوبی را که شاید در سطح کشور در رتبه دوم یا سوم هستند احداث کنیم.

در ادامه مراسم از محمد چنگانیان که در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 11 سال موفق به کسب مقام قهرمانی شد، با اهدای جایزه تشکر و قدردانی شد.

به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان اصفهان، مراسم افتتاحیه کورت‌های اسکواش لَند مجموعه ورزشی پرواز در این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار مهران حدادی رییس کمیته اسکواش ارتش، امیر سرتیب باقری فرمانده چهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران، اصغر آذربایجانی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، وحید رجبی رییس بسیج ورزشکاران استان اصفهان، محمد آران مسئول کمیته توسعه همگانی فدراسیون اسکواش، سید هَدا محمدی رییس هیات اسکواش استان اصفهان، علی قاسمی، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

 

نظر شما